Lengden på måltidene

Fruktplukker

:)
Desemberglede 2015
Januarlykke 2016
Er det flere som har fått sånne superspisere? :p Vi startet med å bruke 1 time på hvert måltid, men vi har gradvis gått ned i tid. Nå bruker han ca 15 minutter på å tømme begge puppene, inkludert raping. Husker ikke når storesøster begynte å spise mer effektivt.. Mulig rundt samme tid (2-3 mnd).. Men ganske greit når de blir mer effektive! :)

Her tar det fortsatt mellom 30-45 min. Mest fordi jeg delammer. Så ho bruker ca 20 min på begge puppene og resten på flaske.

Her tar det fortsatt mellom 30-45 min. Mest fordi jeg delammer. Så ho bruker ca 20 min på begge puppene og resten på flaske.
Husker godt den tiden med storesøster, hvor vi delammet. Den dagen vi sluttet med det følte jeg som en befrielse. Ting tok jo så lang tid. Ligger enormt med innsats bak delamming. Pumper du eller ammer du?

Husker godt den tiden med storesøster, hvor vi delammet. Den dagen vi sluttet med det følte jeg som en befrielse. Ting tok jo så lang tid. Ligger enormt med innsats bak delamming. Pumper du eller ammer du?
Jeg både ammer og pumper noen ganger. Liker godt amminga på tidlig morgen og kveld. Men på dagtid når jeg trenger å få ting gjort er det litt slitsomt skal jeg innrømme. Hvor lenge delammet du storesøster?

10-20 min tipper jeg vi bruker, alt ettersom hvor sulten hun er :)

Noen måltid er lengre enn andre, men han har alltid vært rask (sjelden brukt mer enn 20 min, 5-10 min har vært normalen). Mistenker at han noen ganger bare er litt tørst? :)

Bruker rundt 10 minutter nå :)

Back
Topp