Min bebis har vokst 6 cm på 4 uker. Han var 54 cm ved fødsel og er 60 cm nå. 4 uker i morgen.
Hvordan er det med deres bebiser?
Hvordan er det med deres bebiser?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvor mye veier han ca nå, vet du det? Min var 56 ved fødsel og veier over 5 kg nå. Har lagt bort str 50 denne uka, kanskje en uke for seint egentlig. Nå ser jeg også at 55-bodyene og noen av dressene er litt tighte, men synes allikevel en del v buksene og sånt sitter ganske greit allikevel..6ukerskontroll på onsdag her og, veldig spent! Oppi 62 i klær nå, men han er jo en plugg da.
Skal si ifra i morgen! Han var 5005g tirsdagen før påske.Hvor mye veier han ca nå, vet du det? Min var 56 ved fødsel og veier over 5 kg nå. Har lagt bort str 50 denne uka, kanskje en uke for seint egentlig. Nå ser jeg også at 55-bodyene og noen av dressene er litt tighte, men synes allikevel en del v buksene og sånt sitter ganske greit allikevel..
Kanskje de bare er litt lange i overkroppen da, jeg er jo det selv så det kan jo godt hende baby er det også..Skal si ifra i morgen! Han var 5005g tirsdagen før påske.
Buksene passer lenger her også enn bodyene. En del av bodyene i 62 er allerede litt tighte, spesielt i lengda. Men er jo store forskjeller på størrelsene. :O