Lengdeøkning

Gledeståre

Gift med forumet
Assistert-jentene
Snøfnuggene 2018
Min bebis har vokst 6 cm på 4 uker. Han var 54 cm ved fødsel og er 60 cm nå. 4 uker i morgen.

Hvordan er det med deres bebiser?

Har ikke vært på seksukerskontroll enda, så jeg vet ikke :) Det måles ikke noe før det her :)

Var på 6-ukerskontroll forrige torsdag, og da var han blitt 55 cm. Han var 47 da han ble født :-)

6ukerskontroll på onsdag her og, veldig spent! Oppi 62 i klær nå, men han er jo en plugg da. :)

Skal på kontroll på torsdag, men er ikke noe tvil om at han har vokst i lengden.

Bolla hadde strekt seg til 56 cm då han var fem veker. Var 51 ved fødsel. Har vokst en del meir i bredda enn i høgda :-D

6ukerskontroll på onsdag her og, veldig spent! Oppi 62 i klær nå, men han er jo en plugg da. :)
Hvor mye veier han ca nå, vet du det? Min var 56 ved fødsel og veier over 5 kg nå. Har lagt bort str 50 denne uka, kanskje en uke for seint egentlig. Nå ser jeg også at 55-bodyene og noen av dressene er litt tighte, men synes allikevel en del v buksene og sånt sitter ganske greit allikevel..

Vi skal også på seksukerskontroll på onsdag. Det blir spennende :D han var 3,4 kg og 52 cm ved fødsel. Morsmelka gjør virkelig susen så tror han er over 5 kg nå og han har brukt str. 62 i en ukes tid.

Målte med målestokk her i helgen, vokst drøye 3 cm på 3 uker. 56 nå, og bruker allerede litt i strl 62

Her målte de ikke lengden på 6-ukers kontrollen. Kanskje de gjør det på første barselgruppe neste uke. Har ikke forsøkt å måle selv hjemme.

Hvor mye veier han ca nå, vet du det? Min var 56 ved fødsel og veier over 5 kg nå. Har lagt bort str 50 denne uka, kanskje en uke for seint egentlig. Nå ser jeg også at 55-bodyene og noen av dressene er litt tighte, men synes allikevel en del v buksene og sånt sitter ganske greit allikevel..
Skal si ifra i morgen! Han var 5005g tirsdagen før påske.
Buksene passer lenger her også enn bodyene. En del av bodyene i 62 er allerede litt tighte, spesielt i lengda. Men er jo store forskjeller på størrelsene. :O

Her måler de ikke lengde før 3 mnd-kontrollen... :)

Skal si ifra i morgen! Han var 5005g tirsdagen før påske.
Buksene passer lenger her også enn bodyene. En del av bodyene i 62 er allerede litt tighte, spesielt i lengda. Men er jo store forskjeller på størrelsene. :O
Kanskje de bare er litt lange i overkroppen da, jeg er jo det selv så det kan jo godt hende baby er det også.. :confused:

Back
Topp