Lenestol til mating

Februar2022

Forelsket i forumet
Februarlykke 2022❄️
Er det noen som kan anbefale en god lenestol? Planen er å ha den på mini sitt rom sånn at jeg kan sitte der om natta når han får flaske, og seinere når han blir så stor at han skal sitte på fanget og lese. For øyeblikket bruker jeg en gammel rokokkosofa, men vi skal pusse opp rommet hans og ha litt mer nordisk / skandinavisk stil :)

Vil gjerne ha link til stoler dere er fornøyde med :) Tenker at det sannsynligvis kan være greit med armlene..
 
Hva tenker du om budsjett, og hvor viktig er stiltypen?

Jeg har ikke erfaring med så mange lenestoler, og hjemme hos meg har vi minimalistisk stil, dog bare én lenestol. Den er helt himmelsk, men den er veldig kostbar (15.000), og kanskje ikke noe jeg ville brukt penger på på et barnerom?

Hører mange som er veldig fornøyde med denne fra ikea. Kanskje det kunne vært noe? Den kommer i mange fine farger, og tåler å bli herjet litt med. Den er dog ikke spesielt minimalistisk i stilen, så det spørs hvor viktig det er for deg da. Lang rygg er jo en fordel for komfort, og polstrede armlener.
https://m2.ikea.com/no/no/p/strandmon-orelappstol-skiftebo-lys-beige-00361049/
 
Hva tenker du om budsjett, og hvor viktig er stiltypen?

Jeg har ikke erfaring med så mange lenestoler, og hjemme hos meg har vi minimalistisk stil, dog bare én lenestol. Den er helt himmelsk, men den er veldig kostbar (15.000), og kanskje ikke noe jeg ville brukt penger på på et barnerom?

Hører mange som er veldig fornøyde med denne fra ikea. Kanskje det kunne vært noe? Den kommer i mange fine farger, og tåler å bli herjet litt med. Den er dog ikke spesielt minimalistisk i stilen, så det spørs hvor viktig det er for deg da. Lang rygg er jo en fordel for komfort, og polstrede armlener.
https://m2.ikea.com/no/no/p/strandmon-orelappstol-skiftebo-lys-beige-00361049/


Prisen spiller egentlig ingen rolle hvis den er både god og fin. Det er viktig at den passer i stilen.

Stilen skal ikke nødvendigvis være minimalistisk. Eller, det kommer jo an på hva du legger i minimalistisk. Har vurdert strandmo fra IKEA, for han fikk barneversjonen i gave. Den mener jeg kan passe i en nordisk stil. Får vel gå på IKEA å teste den selv ;-)
 
Prisen spiller egentlig ingen rolle hvis den er både god og fin. Det er viktig at den passer i stilen.

Stilen skal ikke nødvendigvis være minimalistisk. Eller, det kommer jo an på hva du legger i minimalistisk. Har vurdert strandmo fra IKEA, for han fikk barneversjonen i gave. Den mener jeg kan passe i en nordisk stil. Får vel gå på IKEA å teste den selv ;-)

Både den gule og den grønne i velour synes jeg er kjempekule! Man kan evt skifte bein på dem hvis man vil ha noe mer spennende. :)
 
Back
Topp