Lenemor

martaIfarta

Elsker forumet
Heja vennen

ville bare lage en liten kosetråd til deg, du virker så utroli snill[;)]

Du har allti et svar alt som blir spurt om,hehe

Grattis med 7uker, gått fort ja,syns det var liksom nettopp vi ventet spent på test begge to,hehe[:D]

Hvordan gikk det til jordmora??
klem Marte[:)]

Slenger meg på! Du er kjempekoselig, lenemor!!

Klem, M

Jøss, det var virkelig koselig marta![:D] (ble litt rørt nå...)

Var et veldig fint møte med jordmor i dag - var hos henne i tre kvarter (føltes som om hun hadde hele dagen til meg om jeg ønsket det), og gikk ut derfra med en skikkelig god følelse. Fikk brosjyrer og bøker, sjekket urin og blodtrykk, fikk Helsekort for Gravide (stort!![:D]), og fikk også time til å høre hjertelyd i uke 15(hun foreslo det selv, selv om det står i direktivene at neste time hos henne skal være i uke 18 for ul). Nå skal jeg nedom på legesenteret en dag og få tatt blodprøver for det gjør de ikke på helsestasjonen...

Merkelig - synes tiden går kjempesakte, for jeg går bare og venter på at ting skal skje - møtet med jordmor, kunne fortelle til folk, lettelsen ved 12 uker, etc., men det har jo gått fort også - føles som i går at vi var nervøse for testene våre!

Hvordan går det med deg da vennen? Hatt el??

ORIGINAL: monicabebe

Slenger meg på! Du er kjempekoselig, lenemor!!

Klem, M

Tusen takk

Vet ikke helt om jeg har fortjent dette altså - har ikke gjort noe spesielt jeg føler jeg...

Må få lov å tilføye at dere er noen fantastiske jenter da - en fin støtte å ha når jeg har trengt det!!

Arti med jordmor å legetimer ja, blir nok stort å høre på hjertelyden neste gang[:D]

alt bra hær ja,har ikke peiling på om jeg har hatt el,tar ikke tester eller noe,så med en syklus på ca 35 dager er det jo litt vanskelig å vite..
hehe,vi har jo hatt masse sex da,så kanskje det klaffer...hhmmm,sist syklus hadde vi en koserunde anna vær dag,hihi,men det klaffa ikke for det nei..[:@]

Så hyggelig at jordmoren hadde god tid til deg. sikkert godt å få snakket med noen fagfolk om det du lurer på. Jeg hadde likt det veit jeg!

Så spennende at du skal på UL i uke 15 da. Jeg har så liten tålmodighet at jeg bestiller privat til uke 12!

Synes også at tiden går seint, men merker at det går fortere nå enn de første to ukene. Nå har jeg sluttet å tenke på graviditeten hvert sekund!

Kos deg framover!

Klem, M

ORIGINAL: martaIfarta

Arti med jordmor å legetimer ja, blir nok stort å høre på hjertelyden neste uke[:D]

alt bra hær ja,har ikke peiling på om jeg har hatt el,tar ikke tester eller noe,så med en syklus på ca 35 dager er det jo litt vanskelig å vite..
hehe,vi har jo hatt masse sex da,så kanskje det klaffer...hhmmm,sist syklus hadde vi en koserunde anna vær dag,hihi,men det klaffa ikke for det nei..[:@]

Om det ikke klaffer så har dere i alle fall kost dere i forsøket[;)]

Fosterlyden er dessverre ikke før i april (uke 15), men det er greit - har så mye på skolen fremover at jeg er bare nødt til å fokusere på annet enn min egen navel (eller det som befinner seg bak den)...

Om man blir en smule ensporet når man er prøver (med el-testing, tappetafsin, telling av dager, frykt for tanta, ikm-skrekk, testing før, på og etter ikm, etc) så blir man ikke det spor bedre den dagen testen viser positivt... at mine klassekamerater og lurt-opp-i-stry venner får noe fornuftig ut av meg om dagen er heller tvilsomt...[:D]

Snart er det din tur også marta - da skal vi kakle i kor om murring, kvalme, stikninger i lysken og utflod til du blir blå i trynet!![&:]

ORIGINAL: monicabebe
Så spennende at du skal på UL i uke 15 da. Jeg har så liten tålmodighet at jeg bestiller privat til uke 12!

Klem, M

UL'en må nok vente til uke 18 - i uke 15 er det fosterlyd. Dessverre har vi ingen steder man kan få privat ul her, så det kan jeg bare glemme.... Jeg får bare være tålmodig, og så blir det en stor glede den dagen jeg endelig får se/høre![:D]

Back
Topp