lenemor??

stineliten

Glad i forumet
heisann.. så at du hadde vært på grete roedekurs.. så jeg bare lurte litt.. var det bra? vil du anbefale det? har så lyst til å gå ned i vekt etter jeg har født og trenger kanskje litt hjelp..[:)]

Jeg har vært veldig fornøyd. Begynte i sommer, og gikk ned 15 kg frem til jul (gikk to kurs, og etter det har jeg bare hatt nettsiden min fra kurset å forholde meg til). Jeg var veldig motivert, og så raskt resultater på gr-kurset. jeg gikk forresten nett-kurs, og var fornøyd med det, men mamma gikk ned like mye som meg på vanlig kurs, og var fornøyd sånn...

Lykke til!

Glemte å si at det beste med kurset var at jeg har spist veldig mye god mat - helt vanlig mat, uten hokus-pokus ingredienser du vanligvis ikke har i skapet, ikke null brød eller null saus eller null kjøtt, bare kontrollerte mengder av alt. Jeg føler at jeg fremdeles klarer å følge kuren, og at jeg har forandret matvanene mine etter kurset.

tusen takk for svar!!! nå vet jeg hvertfall helt sikkert at jeg skal på g.r.kurs!!!![:D]

Jeg gikk på kurs før jeg giftet meg og gikk ned 20 kg på 1 år. Det er som sagt tidligere helt normal mat, man regulerer bare mengden. Jeg var aldrig ut sulta!!!

Skal gå på igjen etter jeg født. Lykke til!

Anbefales på det sterkeste...

takk for svar.... hvor tidlig kan man begynne å "slanke" seg? er det kurs for ammende??

Back
Topp