Lenemor

oslojente1980

Forumet er livet
VIP
Jeg ser at du har startet med 30 days shred. Hvor kjøper man denne dvd som er blitt så popp egentlig?? [:D] Trengs litt trening her også gitt[&o]

ehhh... vet ikke  - jeg har den gratisversjonen som finnes på nettet (kremt-lastet-ned-kremt)

ORIGINAL: lenemor

ehhh... vet ikke  - jeg har den gratisversjonen som finnes på nettet (kremt-lastet-ned-kremt)

Hvor lastet du den ned fra??[8D][;)]

Jeg lasta den ned for mange uker siden, så på den, og har aldri åpna den siden.. [:D]
Men PLANEN er å begynne med det her og.. Hehe..

fikk ikke til å laste ned jeg!

ORIGINAL: Actrine

fikk ikke til å laste ned jeg!

Ikke jeg heller[&o]

Puh.. godt å ikke være alene!

Må installere et program som man laster ned i først, jeg bruker BitTorrent (som kan lastes ned gratis HER), og så må dere, inne på isohunt der, klikke på det dere vil laste ned, og så må dere

hæ?

har lastet ned det programmet.. meeeen der stopper det! [&:]

når du har lastet ned programmet så går du inn på den første linken min igjen... vent da... skal lage sånn trinn for trinn-forklaring jeg

Ok, slik gjør du (etter å ha lastet ned og installert bittorrent):

trykk HER
og så trykker du på download.torrent (den jeg har ringet rundt på bildet lenger opp)
Da kommer det opp en boks som sier You have chosen to open ......... blablabla.... What should ... do with this file? Der er det en rullgardinboks som du må bla frem BitTorrent i og så trykker du ok. Da starter nedlastingen

Hmmmm, jeg får det fremdeles ikke til jeg[&:][&o]
Jaja, får ta en telefon til min bror i morgen og se om ikke han kan fixe for meg[:D][:D]

ORIGINAL: 3barn

Hmmmm, jeg får det fremdeles ikke til jeg[&:][&o]
Jaja, får ta en telefon til min bror i morgen og se om ikke han kan fixe for meg[:D][:D]

Får det heller ikke til.. Men så er jeg helt teit når det kommer til såndt[8D] Får høre med broren min jeg også[;)]

Hør med brødrene deres dere ja... jeg er dessverre ikke så flink på sånt selv, så forklaringene min er vel like gjerne forvirringer [&:]

Weeee!!!! Da har jeg snakket med min bror og nå holder han på å laste den ned til meg[:D][:D][:D][:D]

Tusen takk!

Da tror jeg at maskinen jobber med å få tak i programmet!! Spent på om jeg bruker det da, men verdt et forsøk!!

Back
Topp