lenemor sitt galleri

lenemor

Forumet er livet
Ok, jeg legger ut bilder av brettealbumene jeg lagde før jul.... jeg hadde aldri prøvd noe sånt før, og manglet både kunnskap og utstyr, men de som fikk dem ble i alle fall glade...

Album 1:

Album 2:

Flotte album! Har lyst til å lage slike selv... men det ser så vanskelig ut. [&:]

Stilig! [:D] Tenkte også jeg skulle prøve meg på brettaalbum, men visste ikke helt hvem som skulle få... [&:]

SAMLER ALLE MINE LO'ER HER ETTER HVERT SOM DE PRODUSERES - SÅ HAR JEG ALT PÅ ETT STED...

lo1, min aller første lo - en dobbel, med mine første pp også [:)]

lo2

lo3

LO4 - mozartkule-LO'en.... ikke fornøyd, så den skal editeres senere - nå er jeg bare møkk lei den!

LO5 - sensurert fordi det ikke er mitt barn.... men det er min pus, så han får stå frem med fjes og alt [;)]. Ble fornøyd med denne (borden sier venner, og så er det en blomst i mellom ordene)

LO6 - trollbundet av leker

LO7 - Se min kjole

LO8 - hei verden, her er jeg

LO9 - i mamma og pappas armer

Så flink du er lenemor!

(synes du burde lage en LO som får tydelig frem hva Johanna het inne i magen[;)][:D][:D])

ORIGINAL: Pelota

Så flink du er lenemor!

(synes du burde lage en LO som får tydelig frem hva Johanna het inne i magen[;)][:D][:D])

En mozartkule-lo?? Ja, kanskje det - måtte vel ha noteark og gullpapir da?? [:D]

De var kjempeflotte[;)]

ORIGINAL: lenemor

Så flink du er lenemor!

En mozartkule-lo?? Ja, kanskje det - måtte vel ha noteark og gullpapir da?? [:D]

JA!!![:D]
Hihi kjenner JEG blir inspirert her[:D]

ORIGINAL: Gulerota27

ja.. mozartkula må jo med!![:D][:D] tenker på deg hele tida når jeg ser de i butikken..!![:D][:D][:D] kjempe flott gaalleri snuppa!

hehe det gjør jeg og, og så lurer jeg på om de smaker godt... men har ikke orka å prøve en da[:D]

ORIGINAL: Gulerota27

ja.. mozartkula må jo med!![:D][:D] tenker på deg hele tida når jeg ser de i butikken..!![:D][:D][:D] kjempe flott gaalleri snuppa!

hehe det gjør jeg og, og så lurer jeg på om de smaker godt... men har ikke orka å prøve en da[:D]

haha.. samme her!!!! men en dag må jeg kjøpe en....!! og kjenne hvordan de smaker...[:D][:D]

Back
Topp