LeneChr

papayamammaen

Forumet er livet
Har du det bra???
Ser deg så sjelden!
Hvordan trives Thea? Ligger det an til barnehage eller må du være hjemme utover vinteren?

Heeeeeeeeeeeeeeei[:D]

Nei, har ikke vært her så mye i det siste. Dagene bare flyyyyyyr[&:][:)]
Og på kveldene ser vi så mye film og er skikkelige kjærester[:D] (Ikke det at vi har sex og sånn da men....[8|])

Men vi har det veldig veldig bra. Endelig storkoser jeg meg hjemme. Thea er storfornøyd etter hun begynte å krabbe. Endelig kommer den utålmodige sjelen frem dit hun vil. Og hun spiser godt og sover relativt greit på natten.

Så jeg er sjeleglad for at barnehagen fortsatt ikke er ferdigbygd, slik at jeg endelig kan nyte permisjonstida og jenta mi. Hadde ikke taklet å gå i jobb nå uansett. Begynner jo først nå å komme ovenpå både fysisk og psykisk.

(De mener at barnehagen skal stå ferdig 1 oktober, men det har jeg svært liten tro på sist jeg var å tittet.)

Dere da?? Alt bra med lille vakre papayababyen? Hadde du en fin bursdag?

Huffameg, enn at jeg glemte helt av denne tråden da! [&:][:D]

Joda, papayababyen har det bra, hun er superaktiv og skal bare stå og gå langs ting. Det er med andre ord en ny verden for meg, må jo følge med hele tiden jo! [:D]
Ellers er permisjonen min over på søndag, men siden jeg droppa den jobben jeg liksom skulle inn i, og driver og søker nytt nå, så vet jeg ikke når jeg skal ut av heimen [&o] Papsen starter i alle fall sin permisjon neste uke, så jeg håper nesten at vi får litt tid sammen, alle tre. Men jeg vil veldig gjerne at de to skal være alene også, så ut og i ærbe må jeg snart! [:'(][:D]

Ellers.. bursdag? Næ, var ikke store greiene, men vi var ute og spiste i det minste. Har jo ingen familie her rundt oss, og egentlig ikke så mange andre å invitere i en 27årsdag, så da ble det kjernefamilien!

Det var veldig godt å høre at Thea har det bra, og ikke minst at du har begynt å kose deg!!!! Og så deilig at dere skal til syden! [:)][:)][:D]

Og så flott at dere er kjærester på kveldene, det er da mye mer trivelig enn å trykke på knapper og sende til hele verden! [:D][:D]

ORIGINAL: Cre^tive

Må bare blande meg i denne tråden jeg siden den ligger nå her i full offentlighet...[8|][8D][:D]

LeneChr: Så godt å høre at du og dere har det bra nå!!![:)][:D] Det fortjener dere virkelig, har jammensagten vært gjennom nok!!! Det er dere vel unt!!!!!!!!!![:D]

papayamammaen: (ikke lett å skrive det der, må ha tungen beint i munnen ja..) Så snill og omtenksom du er som tenker på andre!![:)][:D] Lykke til med jobbsøking og gratulere på overskudd!!![:D][:D]

Så hyggelig og fint av deg! [:)]

Å det er så vemodig at permisjonstiden er over[&o] Skjønner godt at du både vil være hjemme, men samtidig at du vil at de skal være alene uten deg. Hadde samme problemet selv.

Så herlig (men slitsomt) med aktiv papayababy. Tenk så store de har blitt.

Og takk for gode ord creative[:)]

Back
Topp