Huffameg, enn at jeg glemte helt av denne tråden da! [&:][:D]
Joda, papayababyen har det bra, hun er superaktiv og skal bare stå og gå langs ting. Det er med andre ord en ny verden for meg, må jo følge med hele tiden jo! [:D]
Ellers er permisjonen min over på søndag, men siden jeg droppa den jobben jeg liksom skulle inn i, og driver og søker nytt nå, så vet jeg ikke når jeg skal ut av heimen [&o] Papsen starter i alle fall sin permisjon neste uke, så jeg håper nesten at vi får litt tid sammen, alle tre. Men jeg vil veldig gjerne at de to skal være alene også, så ut og i ærbe må jeg snart! [:'(][:D]
Ellers.. bursdag? Næ, var ikke store greiene, men vi var ute og spiste i det minste. Har jo ingen familie her rundt oss, og egentlig ikke så mange andre å invitere i en 27årsdag, så da ble det kjernefamilien!
Det var veldig godt å høre at Thea har det bra, og ikke minst at du har begynt å kose deg!!!! Og så deilig at dere skal til syden! [:)][:)][:D]
Og så flott at dere er kjærester på kveldene, det er da mye mer trivelig enn å trykke på knapper og sende til hele verden! [:D][:D]