LeneChr?

SillyDilly

Forumet er livet
Lette etter deg på facebook også, men fant deg ikke.

Hvordan går det med deg? Og er det slutt mellom deg og samboeren? Har ikke fått det med meg jeg i så tilfelle? Så bare på skravletråden i går at du skulle levere til pappan!

Håper alt står bra til!!!![:D][:D][:D]

Det er leeenge siden!![;)] Føles hvertfall lenge siden... var vel en stund etter meg mener jeg[:)] Så kan hun få sladre resten selv!!![8D][:D]

ORIGINAL: Delia

Det er leeenge siden!![;)] Føles hvertfall lenge siden... var vel en stund etter meg mener jeg[:)] Så kan hun få sladre resten selv!!![8D][:D]

Har ikke vært så mye her inne så har ikke fått med meg! Men var å sneik litt på de tidligere trådene hennes så fant det ut da[:)]

Håper hvertfall er bra med henne!! Ble så gla når jeg så henne på skravletråden[:D] For jeg er inne å leser om dere jenter HVER dag![:)]

Halloisen!![:D]

Fant du meg ikke på face silly? Vi er jo buddys der vi?:)

Men anyways. Jeg og x-en gikk fra hverandre for ca halvannet år siden. Det har stort sett gått bra helt til nå.
Nå er det kaos, mekling og hele sulamitten fordi vi er uenige.

Men ellers har jeg det bra med ny kjæreste. Vi har vært sammen ca 1 år nå og har det veldig bra:)

Du da?

Aiaiaia... håper det løsner litt med mekling!!![&:] Men godt å "se" deg her inne igjen!![;)][:D]

ORIGINAL: Delia

Aiaiaia... håper det løsner litt med mekling!!![&:] Men godt å "se" deg her inne igjen!![;)][:D]

Takker:)

ORIGINAL: LeneChr

Halloisen!![:D]

Fant du meg ikke på face silly? Vi er jo buddys der vi?:)

Men anyways. Jeg og x-en gikk fra hverandre for ca halvannet år siden. Det har stort sett gått bra helt til nå.
Nå er det kaos, mekling og hele sulamitten fordi vi er uenige.

Men ellers har jeg det bra med ny kjæreste. Vi har vært sammen ca 1 år nå og har det veldig bra:)

Du da?

Oii oii! Dette var nyheter for meg ja! Men kjempe bra at du har funnet deg en som du har det bra med[:D] Nei finner deg ikke der? Hem! Merkelig!!! Kjedelig med mekling og ikke kunne bli enige[&o] Hjelper meklingen noe da?

Nei her går det bra, kjenner det er tøft med en baby og en krevende snart 4 åring i hus, samtidig som lillesøsteren min bor hos med noen måneder (laang historie) ikke mye Silje igjen på slutten av dagen, men jeg tvinger meg ut og møter venninner og får litt alenetid sånn at jeg ikke flyr på veggen![8D]

Back
Topp