lene78

tretroll

Forumet er livet
VIP
Hvordan er bhg dekningen i krs nå?
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
vi leker jo stadig med tanken om å flytte tebage....[:D]

ORIGINAL: lene78

Hehe...

Den er nokså god, men ikke full....

Ale mine venner som har søkt har fått....
Kommer litt ann på hvor dere vi bo, og hvike barnehage dere vil ha. De holder på med intensiv uttbygging, skal åpne en med 4 avdeinger på Odderøya, utvider en på Lund, på Eg skal en utvides med 20 småbarnsplasser ekstra.

Bor selv på Lund, og vi har tro på barnehageplass fra høsten her.

Ja  --skjønner godt dere vil ned her!!!!

er det områdeplassering i krs (det er det i asker, men ikke her i røyken).....?

OM vi skulle finne på å flytte, vil vi helst bo i vågsbygd......men spørs mest på hvor vi finner hus vi liker....er jo så lite der, er ikke så farlig hvor man bor, så lenge det er innenfor metroruta[;)]

nja, vi er ganske kresne på hus, så foreløpig har vi ikke sett noe for salg som er aktuelt.....er en 2mannsbolig på søm som er fin, men både feil side av byn og for lite lagringsplass....vi får se.....[:D][:D][:D]er ikke sikkert det blir med mer enn tanken[;)]

ORIGINAL: lene78

hehe.. ja tankene på å kjøpe hus har vi også lekt med leneg...

Hvor i Vågsbygd er det dere vil bo? Bodd der før???

bodde i ytre vågsbygd tidligere......gamle andøyvei, hadde utsikt over andøya men bodde på "feil side"[:D] men jeg kunne tenke meg å bo litt lengre inn jeg da....augland området eller noe...men egentlig det samme. trivdes superbra der ute!!! har bodd på lund også....og i posebyen. men trives egentlig litt utenfor sentrum[;)]

Back
Topp