*Lene* I see you...

Cile_mor

Glad i forumet
Hellu[:)]
hür er leget??

Juhuuu!! [:D] Her er alt sånn passe allers... Der båååårte da?

her oppe i høyden er det varmt... men klager ikke[8|][8D]
begge gutta sover å har gjort det i snart 2 timer[:)]

Tenkte jeg skulle karre meg på kjøkkenet å ordne noe å spise, for jeg er sulten...

I morgen skal jeg dra på Ranheim (heter det på?? eller er det til?) for å kjøpe lys og servietter til
Andreas sin dåp. Har aldri vært der så jeg har litt forhåpninger om å finne noe fiiiiint der[:)]

TIL Ranheim. [8D] Høres ut som et koselig ærend! [:)] Jeg skal levere knotten i bhg, og så skal jeg se på pittelillebabyen til ei venninne.

ja det blir koselig å handle inn til dåpen - gleder meg[:)]
tenkte meg at det heter til Ranheim, hørtes rart ut med på...

Min knott skal også i bhg i morgen, blir spennende å se hvordan han takler det.
Han har blitt en smule avhengig av oss i ferien. Men han sier selv at han gleder seg til
å dra i bhg, så får håpe det går bra. Hvis han reagerer på samme måte som han gjorde
da vi kom til Mona så kan det bli slitsomt å levere han...

Jeg ser den... [&:] Men det går nok heeelt sikkert fint! [;)] Vi må treffes igjen snart - uten bråkebøttene! Bare de nusselige små. [8D]

ja det må vi, fikk ikke skravla halvparten så mye som jeg hadde håpet[8|][;)]
I morgen begynner vel alle tre bråkebøttene i bhg, så da har vi mye tid å ta av[:)]
Jeg er vel mest tilgjengelig etter den 22 august, tar på å tenke på dåp... I tillegg så har
Martin bursdag på fredag, må jaggu planlegge bursdag også. Jeje, sånn er det å være
mamma[:)]

Har littt bursdagsgreier her i huset også, ja. Mne september må vi ta en kafétur eller noe! [;)] Nå er det tid for å se Eureka her. Vi snakkes!

September sounds good, I'm in[:)]

Back
Topp