Lende siden sist!

Kaosgrl

Glad i forumet
Sommerfuglene
Junibarna 2019
Julibarna 2019
lenge siden jeg har vært her inne. Har merkelig nok ikke det store behovet for å snakke om graviditeten.. ikke her eller i hverdagen. Kan nok være fordi det er såpass tidlig enda og ikke mye merkbart.

Kan oppdatere litt. Er i dag 17+5.

- Var på første jordmortime for 2 uker siden. Det gikk veldig bra og vi fikk snakket litt.

- Skal på ordinær ul om 1 uke. Litt spent på hva vi ser da :)

- Kjente første tegn til liv for 1 uke siden. Kjenner nå liv hver eneste dag.

- Formen er kjempefin. Har fått bekkenlåsning, men får behandling av kiroppraktor så satser på at rygg og bekken blir bedre.

- Vekten er det samme som før jeg ble gravid - om ikke mindre. Klær passer fremdeles og jeg ser ikke ut som jeg er gravid i det hele tatt. Spiser godt og beveger meg. Trener ikke lengre på treningssenter da bekken ikke liker det, men går mye tur og er bevisst på hva jeg pakker i munnen. Helt normalt å ikke legge på seg i begynnelsen av svangerskapet. Regner med at nok av kg kommer senere :)

Koslig med oppdatering fra deg : )
Håper kiropraktoren får en ordning på kroppen din snart, så du føler deg bra ganske så snart :)
Og når det gjelder vektøkningen, så kommer den nok fortere enn du tror. En dag sitter du der med en kjempemage og lurer på hva i all verden skjedde her :P

Håper magen kommer fort jeg :) trodde da jeg ble gravid at kg skulle komme med det samme, men har ikke gjort det enda - så da kan de bare komme nå:) vil se gravid ut :)

Er ikke sikkert kg kommer en gang. :) Gikk bare opp 3 kg sist og såg ikke gravid ut omtrent. :) Men kjekt å få litt oppdate. Har det sånn selv. Snakker lite om at jeg er gravid. Ikke fortalt det til alle nærmeste en gang. Haster liksom ikke. Har litt sånn fornektelse og. Men det kommer nok. :) 

Kos deg med sparkene og gled deg til UL. Håper dere får vite alt dere vil der. :)

Back
Topp