Lena28...

Lucki83

Gammelt medlem
VIP
Skrev innlegg til deg under et du hadde svart på.Men har så klart ikke greid å finne det igjen![8|]
Så vet ikke om du så det,eller svarte der eller noen ting...
Men,lurte på åssen det er med deg- lenge siden har sett deg inne her!?
Og plutselig var magebildene dine borte fra galleriet- var redd du hadde forlatt oss...
Så var kjempe kjekt å se du var innepå her og svarte på innlegg igjen!!![:D]
Er ikke så lenge igjen nå,synes det har gått skummelt fort jeg...

hei hei hei star83....[:D]

jeg har vært litt sjeldnere innpå her ja....det var så mye tull med sidene her for noen dager siden at jeg ga opp.....[:)]men så måtte jeg inn en tur i dag da....så ser jeg linken din....koselig[:D]

tiden går skremmende fort ja....sa til mannen min her om dagen at det jammen er under tre mnd til han kommer...[:D]jeg har da fortsatt sukkerforbud, så vekten min har ikke steget i det hele tatt siden jeg begynte hos jordmor....så det er jo godt for noe da[:)]
ellers er alt bare bra med oss, har ingen store plager...hadde bekkenløsning, men fikk akkupangtur og det hjelper noe sinnsykt bra på smertene.....får det hver uke og det holder det i sjakk.

gleder meg veldig nå til januar kommer....tenker litt på fødselen da, men det går vel bra....skal til ny ul 22. nov. for å sjekke størrelsen på gutten vår....tror han er akkurat passe jeg[:D]

hvordan er det med deg da?

er magebildene mine borte fra galleriet????

nei....ser dem ligger der....bare jeg som har skrevet "guttemage"[:D]

Så fint at det er bra da!!![;)]
Er jo greit når det er slik...
Er stort sett bra her og,merker det tærer mye på tolmodigheten om dagen-
men det er jo bare til å holde ut det!
Har litt plager med bekkenet,men ikke mye- så er ikke nødvendig å gjøre noe for det enda.
Ellers virker det veldig som barna her er klare for å få en baby i hus...
Inger-Lise snakker en del om at hun syns babyen skal være klar for å komme nå,ihvertfall nå etter venninda mi fikk ei jente for ca 14 dager siden![;)]
Er jo herlig da!!![:D]
Åsse ner det med de vordende storesøskna hos deg da!?

de gleder seg enorm ja......minsten (5 år) forteller alle at mamma skal ha ut babyen etter jul.....[:D]er veldig opptatt av dette og har det klart for seg hvordan det skal foregå...hehe

først så skal jeg ta av trusa, så kommer babyn og da blir det blod...og da må jeg ha plaster ja...[:D]så får jordmora se babyen først så kan søskene komme....

tror jeg får tre gode hjelpere når krabaten kommer....hehe....å det er jo kjempe bra!gleder oss enormt!

Back
Topp