Lena

MiniSatan

Forumet er livet
Hjelpes, jeg er helt ute av trening jeg assa. Klarer ikke å henge med på diskusjonene på Generell lenger! Hvor var den "fittete" tråden, eller hvem var det som kalte noen for det?

hehe.. det var den Kjetterkaren, som tydeligvis er en gutt, som flørter med hun dreadsdama [8D]

Lissy ble kalt fittete av han, siden hun ikke forsvarte venninnen sin i en tråd.. haha, jeg er goood på å henge med assa[:D]
Du kommer fort inn i det igjen vettu [8D]  vi må ha inn TB også nå, eller hva kalte hun seg igjen??? [:-]  you know who [8D]

Yes I know, og det var TB ja, men tviler på at vi klarer å overtale henne. Vi kan jo prøve neste gang vi sees, er ikke så lenge til det? Akkurat nå husker jeg ikke når det var igjen... [:-] Men takk, da har jeg klart å få med meg litt likevel. Dette minner meg bare så ekstremt om Breeg og Trine om du husker dem?

ORIGINAL: MiniSatan

Yes I know, og det var TB ja, men tviler på at vi klarer å overtale henne. Vi kan jo prøve neste gang vi sees, er ikke så lenge til det? Akkurat nå husker jeg ikke når det var igjen... [:-] Men takk, da har jeg klart å få med meg litt likevel. Dette minner meg bare så ekstremt om Breeg og Trine om du husker dem?

Det er 6 [8D]  GLEDER MEG!!!!!!

Nei vet ikke hvem de var, men det har vært myye oppdateringer på hvem de var i dag, så jeg har fått det med meg [8D] [:D]

Jeez, jeg har min fulle hyre med å henge med på begge sidene her assa..haha. Får glemme Facebook i kveld assa [:-] Godt jarle
følger med på 71 grd nord.[8D]

Den helgen blir litt av en helg, med mammafest den 5 og dere den 6 [8D] Må ha meg en ukes ferie etterpå for å komme meg igjen! Men gleder meg jeg også! Skjønner ikke hva jeg surra med forresten, jeg trodde jo det var Halloween, men det er det jo ikke [8|]

Back
Topp