Lemus i magen

Bergenser.89

Flørter med forumet
Septembermødre <3
Er det noen andre som har dette symptomet? Kjennes litt ut som de første sparkene, men det er det selvfølgelig ikke.
Jeg har prøvd å google litt, men finner ikke noen annet enn treff på div. forumsider, der det står at det er livmoren som får små rykninger/kramper av å vokse så fort.
Noen som vet noe mer?

Tanken slo meg om at jeg kanskje kunne være lenger på vei enn jeg trodde, men hadde regelmessig mens frem til nesten midten av desember, og og tviler på at jeg hadde fått på meg high waist-jeansene mine hvis jeg var mer enn 12+ på vei ;)

Ja jeg har hatt det etpar ganger, kjennes ut som om noe står med en finger og "knipser" innenfra nederst i magen. Kan faktisk minne om leamus, når du sier det :)

Har det jeg også, for meg kjennes det litt ut som en boble som beveger seg rundt og "spretter" inni magen.
Det er mest sannsynlig bare tarmene som endrer seg i takt med svangerskapet :)

Har kjent det jeg også. Kjente slik tidlig når jeg gikk gravid med mine to gutter også. Føles som leamus ja..

Hadde det senest igår kveld. Litt sånn boblefølelse i livmoren rett over symfysebeinet. Sa til mannen på tull: "Nå sparker babyen". Han forsto ikke at jeg tulla med en gang, så han ble litt sjokkert. Hehe, han kan ikke så mye om graviditet enda for å si det sånn ;)

merket det samme, men kan ikke være spark enda. greit dem som har vært gravide før merker det fortere en 1gangs fødene, men litt vel tdlig å kjenne spark enda for det :P merker det er noe som skjer i magen helt klart :)

Godt å høre at jeg ikke er helt unormal!

Sitter med denne "lemusen" ikveld også. Måtte bare inn og lese svarene deres en gang til for å berolige meg selv. Samtidig tror jeg at jeg anspenner magen, og dermed får litt lemus/kramper.

hadde et istad jeg også, kilte litt, og arte ikke så lenge :)

Back
Topp