Lemus i øyet. Pga graviditet?

Prinsessemammaen

Flørter med forumet
Har helt siden IKM tiden hatt lemus i øyet. 24 timer i døgnet og sykt plagsomt. Er 5+0 nå og det er der fortsatt! Dag og natt! Har det noe med graviditeten å gjøre? Noen som vet?

Jeg aner ikke om det kan ha noe med graviditet å gjøre, men jeg har hatt leamus på høyre øye sammenhengende i kanskje 6-7 uker. Hver gang jeg blunket. Nå er det bare litt hver dag. Legen mente det ville gå over av seg selv og at det er noe unge mennesker ofte får uten noen spesiell grunn

Jeg hadde det mye første graviditeten. Har hatt det uten å være gravid også. Småkramper og lemus kan være et tegn på mangel på magnesium. Husker ikke om det er noe i veien med å ta det som gravid, men du kan jo sjekke det ut?

Etter en legetime har jeg fått bekreftet det godt kan skyldes graviditeten[emoji5] Han hadde hatt flere gravide damer som hadde spurt om dette. Utrolig interessant, for isåfall må det ha vært et av de første symptomene mine før positiv test [emoji5][emoji1462]

Hadde ei vennine som plutselig fikk det da hun gikk gravid og legen mente også at det sannsynligvis skyldes hormonene i graviditeten . Forsvant etter noen uker:happy:

Artig. Har hatt dette i flere uker nå. Er ca 6 uker på vei. (Vet dette er gammel tråd, men spenstig at den kom når jeg googlet det, så da måtte jeg svare her). :cool:

Jepp, hatt leamus i øyet i flere graviditeter. Dette kom nå før positiv test og var ett av symptomene som gjorde at jeg var sikker på jeg var gravid igjen.

Hadde også dette over lengre tid da jeg var gravid :P

Nå har jeg hatt leamus hver dag siden jeg sluttet med magnesium i forrige uke. Hadde også både leamus og kramper i beina sist jeg var gravid. Så jeg skal nok begynne på magnesium igjen og se om det hjelper.

For noen år siden hadde jeg leamus i øyelokket i 20 dager, da holdt jeg på å bli gal :excited001

Hadde mye leamus flere plasser sist jeg gikk gravid :)

Dytter litt på denne:p Gøy at så mange har opplevd det! Har vært gravid flere ganger uten at gikk, men fikk positiv for noen dager sien, og har aldri opplevd det før nå! Eller den siste uken. Håper det er et godt tegn denne gangen:)

Ble gravid igjen nå i august, men mista i kjenisk i uke 4+4. Leamus var et sikkert symptom igjen:hilarious::rolleyes:

Er 7 dpo i dag. Har hatt leamus på venstre øye flere ganger både i går og i dag. Googlet det, og fant da denne tråden! Det er nok for tidlig til å være et graviditetstegn for meg, men det hadde jo vært innmari gøy om det var det :woot:

Er 7 dpo i dag. Har hatt leamus på venstre øye flere ganger både i går og i dag. Googlet det, og fant da denne tråden! Det er nok for tidlig til å være et graviditetstegn for meg, men det hadde jo vært innmari gøy om det var det :woot:
Jeg var veldig plaget med det tidlig i dette svangerskapet. Gynekologen min ba meg begynne på magnesium, og det ga seg ila noen dager!

Back
Topp