Lekne aktiviteter for barnet

2blir3?

Elsker forumet
Jeg har en nettside som heter Lekenhverdag.com, - et arkiv for alle som ønsker inspirasjon til hverdagsaktiviteter for og med barnet.

Hovedfokuset er hverdagen og:
1) lekne inne- og uteaktiviteter
2) gjør-det-selv prosjekter og interiørhjelp til barnerommet
3) enkle smakfulle oppskrifter til hverdags og tur.

Hovedlanseringen skjer først i januar og vi jobber med designet, men jeg hadde lyst til å invitere deg til en liten sniktitt[:)] Jeg trenger en fokusgruppe som kan gi tilbakemelding. Si hva du synes! Hva er interessant for DEG? ... jeg gir også bort Familiekokebøker som kanskje kan gjøre hverdagen litt mer smakfull[:D]

Klem fra Carina[:)]

Kan legge ut noen bilder fra "kosekroken" inne på rommet til snuppa. En løsning både vi og lillegull er storfornøyd med[:D]

Da vi skulle bytte ut rammemadrassen vår med en kontinentalseng, tenkte vi at vi kunne bruke rammemadrassen som gjesteseng inne på rommet til Ragnhild. Men for ikke å "ødelegge" så mye plass inne på rommet hennes, så fant vi en løsning som var stor suksess.

Vi skrudde av beina på rammemadrassen og hadde på et nytt og fint bomullslaken. Madrassen er dyttet inn i et hjørne. Slik kan den brukes som "hoppemadrass" og kosekrok til f.eks. lesing.

Vi kjøpte et barnedynetrekk på IKEA og inni det ligger to dyner og to puter ferdig oppredd + et laken, slik at det er klart til bruk. Dermed blir det som em stor pute! Har pyntet med litt flere puter også.

Over kosekroken har vi hengt en tynn gardinstang (også fra Ikea) og på den noen gardinklemmer. Her kan vi da henge opp tegningene hun har tegnet, og hun synes det er moro å se alle verkene sine! Bytter ut etthvert som det kommer nye. Her kan også male-verk henge til tørk[;)]

Kan også tipse om at denne ikea-kassen er stor nok til fem pakker med bleier for den som har liten oppbevaringsplass, som oss![:D]

Nydelig rom, Bare Kari[:D] Genialt med bleie oppbevaringen, og tegningene på veggen[:D] Og den svære lekemadrassen, vil ha[:D]

Back
Topp