lekmer.no

Syn=)

22/10-13<3
Oktobermirakler 2013
VIP
Novemberlykke 2015
Andre som har bestilt herfra?:)

disney-ole-brumm-vegglampe.jpg

ole-brumm-lekekiste-i-tre.jpg
Bestilte disse 2 nå i sted:) Skal bli gøy å få det på plass:D
Var mye mer jeg kunne tenkt å bestille, men begynne med dette:D
I morra må jeg komme meg på coop obs, se om de har flere billige oppbevaringsesker igjen med ole brumm på:) Har du/dere benyttet dere av barnas uker på coop obs? Hva ble kjøpt i såfall:D?

Digger lekmer. Kjøpt masse der. Skal ha ole brumm oppbevaringshyllen jeg. Så på den du har og, men tar hylla. Hehe. Kjempefint.

Digger lekmer. Kjøpt masse der. Skal ha ole brumm oppbevaringshyllen jeg. Så på den du har og, men tar hylla. Hehe. Kjempefint.

Hehe,ååhh! Jeg ville ha den oppbevaringshyllen og...:D Og de 2 stolene og bordet, er jo så fiiint<3

Har kun bestilt ammeputa der :p Hadde 60% avslag på den, men de hadde sååå masse fint, så lurer på om jeg surrer meg inn der med bankkortet i hånden en gang til :D

Så fint :) Jeg har ikke handlet der, men mye fint!

Jeg har benyttet meg av barnas uker ja, men bare til de to jeg har på utsiden av magen :P Så mest støvler, joggesko osv ;)

Handler ofte der,og er superfornøyd! :-) Rask levering og gode priser! Men farlig for kredittkortet...

Snart 3-barnsmor til 3 prinsesser! :-D Termin 12. oktober 2013

Så fin lekekasse:rolleyes::D og lampe.. hehe.. hva kostet dette?
Driver å pusser opp det kommende soverommet til minste mor, sånn at babyen kan ta hennes plass ved siden av min seng..så trenger noen ting til å fylle opp rommet med. :) Hehe

★Sender fra pipe-gjøken★

Så fin lekekasse:rolleyes::D og lampe.. hehe.. hva kostet dette?
Driver å pusser opp det kommende soverommet til minste mor, sånn at babyen kan ta hennes plass ved siden av min seng..så trenger noen ting til å fylle opp rommet med. :) Hehe

★Sender fra pipe-gjøken★

For begge 2 med frakt 827kr:):D De har tilsvarende kister med andre motiver også...sjekk ut;)

For begge 2 med frakt 827kr:):D De har tilsvarende kister med andre motiver også...sjekk ut;)

Takk :D har vært innom siden før, men det har lissom bare vært for største prinsessa her:rolleyes: hehe.. men farlig å gå inn på sånne sider!:eek::p

★Sender fra pipe-gjøken★

Jeg bestilte ole brum oppbevarings hylla idag. Den har vært utsolgt i evigheter og endelig kom den inn igjen:)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Jeg bestilte ole brum oppbevarings hylla idag. Den har vært utsolgt i evigheter og endelig kom den inn igjen:)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Jeg bestilte også den idag!!:) Bra valg, hehe. Har selv ventet på den lenge, men så så jeg de hadde den på ellos. der har jeg fri frakt og ekspress levering. Gleder meg til å sette opp :)

Jeg bestilte også den idag!!:) Bra valg, hehe. Har selv ventet på den lenge, men så så jeg de hadde den på ellos. der har jeg fri frakt og ekspress levering. Gleder meg til å sette opp :)

jøss hadde de den på ellos og? trodde det bare var lekmer og cdon. (cdon og lekmer har tydeligvis omtrent akkurat de samme varene, lekmer er visst cdons leverandør. )

jøss hadde de den på ellos og? trodde det bare var lekmer og cdon. (cdon og lekmer har tydeligvis omtrent akkurat de samme varene, lekmer er visst cdons leverandør. )

Yes, men på ellos er den hakket dyrere. Og det er litt bedre utvalg på lekmer. Så ble bare en hylle. Men Ole Brumm er så søt-

Back
Topp