Lekmer.no... dårlig kundeservice?

FrøkenFin

Glad i forumet
Marsipanene 2019
Septemberlykke 2021
Jeg bestilte noe varer på Lekmer.no forrige uke, og ble overrasket når jeg allerede på lørdag kunne reise å hente pakka på posten. Når jeg omsider kom hjem igjen, la jeg merke til at jeg har mottattt en annen vare enn det jeg bestilte. Jeg bestilte en vanlig stellematte, men fikk en ergonomisk(?), noe som ser ut som en vanlig sakkosekk, og helt unyttig for meg.

Jeg kontaktet kundeservice med det samme, og leste på nettsiden at de svarer seinest innen 24 timer på hverdager, men som regel tidligere.
Idag er det tirsdag, og igår kveld sendte jeg en ny mail for å høre om de hadde mottatt henvendelsen min. Fortsatt ikke noe svar.

Er det andre som har kjøpserfaringer med Lekmer.no?
Hva hadde dere gjort i min situasjon, og hva bør jeg gjøre?
Vil ha stellematta jeg bestilte (og trenger den snart også!), men syns ikke det er jeg som skal betale porto for å levere tilbake en vare som de har sendt meg feil!
 
Nei det skjønner jeg godt du ikke er interessert i.. Tenker at det må jo være noe de må dekke. Har aldri handlet noe fra den nettsiden, så aner ikke hvordan kundeservice de har :( Håper det ordner seg for deg i alle fall :) Er så kjedelig å forvente å få en ting og så dukker noe helt annet opp :(
 
Off... Noe så kjedelig. Har ingen erfaring med de, men håper det ordner seg for deg.
 
Så kjedelig at du ikke mottok riktig vare. Man vil jo ha det man betaler for.
Har du prøvd å ringe dem? Jeg vet at de er veldig opptatt av at kundene er fornøyde, så jeg tror ikke de vil være vanskelige når det kommer til returnering. Det er jo tydelig at det er de som har gjort en feil her.

BVforum via HTC
 
Fikk omsider svar fra dem idag, de har sendt den riktige varen til meg i posten nå, sammen med returlapp til den varen jeg har her hjemme, sånn at jeg kan sende tilbake feil vare uten å betale porto.
Så da ser det ut til at det ordner seg :)
 
Så bra at det ordnet seg for deg :)
 
Supert at det ordnet seg da :) ingenting som er bedre enn det :)
 
Back
Topp