Jeg bestilte noe varer på Lekmer.no forrige uke, og ble overrasket når jeg allerede på lørdag kunne reise å hente pakka på posten. Når jeg omsider kom hjem igjen, la jeg merke til at jeg har mottattt en annen vare enn det jeg bestilte. Jeg bestilte en vanlig stellematte, men fikk en ergonomisk(?), noe som ser ut som en vanlig sakkosekk, og helt unyttig for meg.
Jeg kontaktet kundeservice med det samme, og leste på nettsiden at de svarer seinest innen 24 timer på hverdager, men som regel tidligere.
Idag er det tirsdag, og igår kveld sendte jeg en ny mail for å høre om de hadde mottatt henvendelsen min. Fortsatt ikke noe svar.
Er det andre som har kjøpserfaringer med Lekmer.no?
Hva hadde dere gjort i min situasjon, og hva bør jeg gjøre?
Vil ha stellematta jeg bestilte (og trenger den snart også!), men syns ikke det er jeg som skal betale porto for å levere tilbake en vare som de har sendt meg feil!
Jeg kontaktet kundeservice med det samme, og leste på nettsiden at de svarer seinest innen 24 timer på hverdager, men som regel tidligere.
Idag er det tirsdag, og igår kveld sendte jeg en ny mail for å høre om de hadde mottatt henvendelsen min. Fortsatt ikke noe svar.
Er det andre som har kjøpserfaringer med Lekmer.no?
Hva hadde dere gjort i min situasjon, og hva bør jeg gjøre?
Vil ha stellematta jeg bestilte (og trenger den snart også!), men syns ikke det er jeg som skal betale porto for å levere tilbake en vare som de har sendt meg feil!