Lekking?

MtBoT

Elsker forumet
Noen som har hatt smålekking av fostervann? Ser folk skriver en del om fostervannslekking så lurer jeg jo på mengden evt..

jeg tok opp dette med min jordmor og hun sa at hvis det er fostervann så skal det komme mye.. slik at du må bytte bind mange ganger i løpet av en dag! Er nok mest sannsynlig urin.. men lurt å snakke med jordmor/legen din hvis du er veldig plaget evt ringe føden?

Jeg lakk litt og litt fostervann sist svangerskap.Jeg fant ut det var fostervann hjemme pga da klarer du ikke knipe igjen. jeg kneip og kneip,men rant fordi om. Så lå jeg inne til observasjon på føden i 2-3 dager hvor di sjekka bindet mitt hver gang jeg gikk på do...

Ja! Det var slik det begynte på meg sist...
Det var mandag kveld, og jeg begynte å lekke litt, sånn at jeg måtte skifte truse. Hadde lest om at det kunne være vanlig å ikke ha helt kontroll på urinen på slutten, så jeg trodde at det var tiss
Tirsdag formiddag, etter å ha skiftet truse endel ganger, ringer jeg sykehuset for sikkerhets skyld. De ber meg komme inn å teste for vannavgang, men forbereder meg på at det sannsynligvis ikke er det.
Vel- tirsdag kveld er jeg innom en tur på sykehuset, og jammen er det fostervann som lekker! Trolig er det babyens hode som stenger, slik at det bare kommer ut littegrann vann.

Ble forresten satt igang etter 3 døgn, pga langvarig vannavgang.

Lakk vatn eg ô... rant nedover låra. Kjempe herlig ;)  men eg hadde ingen aning om at det kunne ver det

Back
Topp