Lekker

Nei, det tror jeg ikke ;) Føler du at det blir lite? Jeg har også lekket en del med de andre to men det stabiliserte seg til slutt.

Nei, det kan jeg aldri tenke meg:-) Men har hørt om at noen bruker en "oppsamlingskopp" på motsatt bryst når de ammer, slik at barnet kan få dt med flaske etterpå. Men ville ikke tenkt på det hvis barnet virker mett og fornøyd og legger godt på seg:-)

By the way: jeg har lekket så mye i starten at jeg satt igjen med et helt klissvått håndhåndkle etter hver amming. Men hadde likevel MER enn nok melk til baby:-)

By the way: jeg har lekket så mye i starten at jeg satt igjen med et helt klissvått håndhåndkle etter hver amming. Men hadde likevel MER enn nok melk til baby:-)
Haha! høres ut som meg. Det bare renner. Ungen ser jo ikke ut xD melk på ungen melk på meg. Melk på kluter. U name it. XD

Mener JM sa du produserer mer melk om du trenger mer melk, så antar at lekker du mye så øker bare produksjonen, og det ordner seg nok etterhvert;) så lenge veiningene er fine er alt bra;)

Mener JM sa du produserer mer melk om du trenger mer melk, så antar at lekker du mye så øker bare produksjonen, og det ordner seg nok etterhvert;) så lenge veiningene er fine er alt bra;)

Skal vel ikke bli mindre. Puppen produserer bra :)

Back
Topp