Blir det for lite melk til babyen når man lekker mye?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Haha! høres ut som meg. Det bare renner. Ungen ser jo ikke ut xD melk på ungen melk på meg. Melk på kluter. U name it. XDBy the way: jeg har lekket så mye i starten at jeg satt igjen med et helt klissvått håndhåndkle etter hver amming. Men hadde likevel MER enn nok melk til baby
Sånn var det her og sist gang, spruta alle veier det stabiliserer seg nok snartHaha! høres ut som meg. Det bare renner. Ungen ser jo ikke ut xD melk på ungen melk på meg. Melk på kluter. U name it. XD
Ble bare litt bekymret om hun får nok melk. (Ingen grunn til det, da hun tisser og bæsjer som en helt)Sånn var det her og sist gang, spruta alle veier det stabiliserer seg nok snart
Høres ut som du har nok jaBle bare litt bekymret om hun får nok melk. (Ingen grunn til det, da hun tisser og bæsjer som en helt)
Siden dag 3 var skikkelig brystspreng. Brystene var stein harde.
Så bra tror du har nok da ja!Haha! høres ut som meg. Det bare renner. Ungen ser jo ikke ut xD melk på ungen melk på meg. Melk på kluter. U name it. XD