Lekker...

hunnykaos

Forumet er livet
jentene i juni13
VIP
Novemberlykke 2015
Heldigvis ikke noe verre enn at jeg lekker når jeg nyser! :smiley-ashamed008 Helt grusomt, var ikke slikt sist som jeg kan huske.. Så her må det knipes og knipes! Og så fryktelig flaut da! Har bare skjedd hjemme heldigvis, men en dag skjer det vel på jobb! *grøss*

Har det samme problemet her:/ kjempe gøy nå når keg har bært sjuk og nøys i et sett:/ kniiiiip!

ååh, takk søte duuu!!

Godt jeg ikke er aleine :P
føler meg egentlig så skitten neden til for tiden også :/

Sånn lyst til å vaske seg flere ganger og skifte om dagen :( Håper den følelsen går over litt snart.

Ja, det er skikkelig ekkelt.. Har skiftet to ganger i dag, og to ganger i går.. Så her går ikke vaskemaskina pga ungen i barnehage, men pga gravidmamman... :P

Ooo, i know the feeling, ikke noe gøy!! Prøver og komme på og knipe, men er så vanskelig.. Hehe :p

Jepp.. atsjoo.. heldigvis ikke mye for jeg kniper idet jeg kjenner jeg lekker og jeg tror det hjelper noe. Men det var det å huske å knipe ellers da..

Sent from my LT15i using BV Forum mobile app

Har det samme. Spess når jeg nyser, men rekker ikke å knipe el da omtrent, før det føles ut som det renner over. Så da løøøøøper jeg på do da, men beina i kryss omtrent, for at det ikke skal lekke for mye :P Og ja, det ser jævla lurt ut når jeg løper med beina i kryss :P :P

Back
Topp