Lekker??

Guttemamma10og13

Gift med forumet
Eg er usikker på om eg lekker fostervann eller om det utflod. Beklager detaljer, men kan i perioder kjenne at det renner litt ut. Blir også veldig vått i trusen. Og eg er sikker på at det er fra skjeden, fordi det lukter ikke urin og når eg sitter helt i ro og det renner så kan eg kjenne hvor det kommer fra =P

Hadde det slik sist gang også, da begynte det i helgen og han kom mandagen, så fikk ikke sjekket det, hadde tenkt å gjøre det mandagen. Så da de spurte på føden om vannet var gått, sa eg at eg var usikker på om eg hadde lekket litt i helgen. De sjekket og virket nærmest lattermilde over at eg ikke visste forskjellen. Visste jo at vannet ikke hadde gått i den forstand at alt fosset ikke ut. Men har jo lest flere plasser at det kan lekke litt og litt også.
Er usikker på om eg bør sjekke oppi det eller avvente. Har kjent liv i dag, flere ganger. Han er mest aktiv på natten så venter litt på det :) Og siden det sist gang ikke var noe, selv om eg føler de ikke tok det helt alvorlig så tenker eg at det er sikkert ikke vannet denne gang heller.

Termin var forresten 11./1.

Det kan berre vera utflod, er vanlig at det blir rikelig og tynt på slutten. Fostervatn luktar søtt, og er ofte litt sånn kvite flak i. Men, det kan jo vera at du lekker.
Eg ville kanskje ringt på føden og spurt, fordi faren for infeksjon økar jo etter at vatnet er gått, og det er ikkje til å spøke med. Eg hadde infeksjon sist, og det endte i at både eg og baby vart ganske sjuke, så det er lurt å sjekke det ut.

Har hatt det slik i 2uker :p har trodd det var fostervann hver gang :p men nei, utrolig mye rart en gravid kropp gjør ;)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Fostervannet skal visstnok lukte som sæd..
Dumt at du følte at de ikke tok deg på alvor, men ring på nytt hvis du er usikker. Denne gangen møter du noen andre som tar deg på alvor :)

Eg tror det er utflod for det ser ut som vanlig utflod, bare det er tynnere. Ingen hvite flak :) Men lukten er slik som utfloden min ofte lukter etter sex så no ble eg litt usikker :P Skal på overtidskontroll på torsdag så får spørre de da for sikkerthetsskyld.

Back
Topp