Lekker om natten - Hva gjør dere ??

Babyziz

Glad i forumet
Augustmødrene 2014
Til dere som lekker om natten, hva gjør dere mot det ?? Sover dere med bh for å hindre at alt blir vått, eller har dere funnet andre alternativer ??

E akkurat begynt å lekke selv, da melkeproduksjonen er begynt på fult etter fødsel, eg liker ikkje å sove med bh, så lurer da på ka eg skal gjøre for å hindre at alt blir våt.

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg sover med en myk ammebh fra Bravida med ammeinnelegg. Det måtte jeg gjøre hele ammeperioden sist også. Men nå synes jeg det er vondt å sove uten bh siden puppene er så gigantiske.
:P

Du kan jo evt ligge på et tisselaken med håndkle oppå? Jeg gjør det også, siden jeg ikke vin ha gulp og melkesøl i den fine senga mi :)

Har hørt noen som har stjelt noen truser fra sykehuset og brukt dem. Bare klippe dem opp lixom også dratt den over som en topp som bare dekker puppene. Men det vil vell være det samme som å sove med bh.

Fikk et fint tips på sykehuset om du sliter med sprenkte bryst. Fyll en bleie med så varm vann så du klarer å legg over bryste. Om kort tid vil det da blir mindre ubehagelig.

Har brukt ammebh om nettene i hele ammeperioden med de to første.... En veldig befriende følelse den dagen bh kunne av!!

Bruker ammesingletter. Trenger ikke bh i dem og kan ha ammeinnlegg.

Jeg må lufte såre pupper, så jeg sover på håndkler. Lekker ikke ekstremt, heldigvis. Kommer til å begynne med bh og innlegg når sårheta en vakker dag forhåp. gir seg.

Jeg må lufte såre pupper, så jeg sover på håndkler. Lekker ikke ekstremt, heldigvis. Kommer til å begynne med bh og innlegg når sårheta en vakker dag forhåp. gir seg.
Hvis du er veldig sår men vil bruke bh kan fu kjøpe sånn oppsamler fra avent. Da er brystvortene "fri" inni bhn :) har på apotek. Veldig praktisk, er egentlig til å fange opp det man renner fra den andre puppen enn den babyen spiser fra, så kan man samle opp melka og ha i frysern :)

Her lekker det veldig, så bruker ammebh hele døgnet :( På kvelden tar jeg som regel den av og går uten en stund, men på natten må den på igjen. Kanskje jeg skal vurdere tisselaken og håndkle i senga, sånn at jeg kan sove uten.

Sent from my iPad using BV Forum

Jeg bruker et håndkle. Blir for vondt med BH på. Og bruker opp samlere, men kan ikke sovne med de, for fylles opp litt fort;p og såre er puppa blitt, så de må ha luft døgnet rundt nesten. Så et håndkle fungerer veldig bra her :)

Sent from my Nexus 4 using BV Forum mobile app

Sist brukte jeg bare en singlett med innlegg i! Funka for meg :)

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app

Back
Topp