Lekker melk!

• Trådstarter Trådstarter Tu
  • Opprettet Opprettet

Tu

Glad i forumet
Har visst at puppene mine har vært så godt som "ferdig" en stund nå, men i går da jeg hadde lagt meg, så var det plutselig en DAM på madrassen i senga. Måtte snu meg og sove på rygg. Senere på natta lå jeg på siden igjen, og igjen var jeg inngriset i melke-kliss!

Huff og huff, dette var da altfor tidlig! [&:]

Forrige gang jeg hadde baby var jeg en skikkleig "melke-ku" og det er i grunnen ganske slitsomt å lekke masse melk hele tiden, og særlig når babyen fødes i februar (det var også den forrige) og man sover med vinduene åpne.. brrrr! Ingenting kunne stoppe lekkingen. [:@]

Godt å høre at det ikke bare er meg! Husker når jeg fikk datteren min, hadde melk til hun var 7 år... Ammet henne til hun var nesten 2! Hadde så mye melk at jeg trodde at jeg skulle bli sprø. Fikk låne elektrisk pumpe av sykehuset en stund, fordi det sprengte så innmari. De sa at om jeg hadde fått sekslinger, så hadde det ikke vært problemer for meg å gi de morsmelk alle sammen. Håper ikke at det blir like ille nå, selv om det kan se ut som det blir det av disse store våte flekkene på lakenet nesten hver morgen..... Får nesten brystspreng bare av tanken! [:o]

Hvis dere har så mye så sjekk med sykehuset - mange trenger donor melk!
Vet ikke om det er kjempe vanlig her i Norge, men tror det..
Så får dere gjort en god gjerning samtidig

Back
Topp