lekker melk.....???

jas

Forumet er livet
Når jeg våknet i dag, så var jeg våt rett under den ene puppen og på armen også var det en våt flekk i senga, så jeg lurer på om jeg har begynt å lekke???[&:]    Skjønner liksom ikke helt hva annet det kan ha vært......[&:]

eg bynte så tidlig og lekke.... har masse melkekjertler!

Jeg har allerede brukt opp to pakker med sånne engangs amme-innlegg, og jeg har nesten fem uker igjen til termin..[8|]  

i tillegg så er den ene puppen min litt rar iforhold til det den har vært før...Føles anderledes, liksom.....

det er helt normalt, ivertfall når de bynner og lekke, det kan være at de e bare den puppn som har bynt å lekke

fant ihvertfall ut nå i stad at det kommer fra den ene puppen...Sto å så på den, og plutselig kom det litt ut. Men det var blankt, og litt smågult... Er det slik det ser ut før det blir melk??

jeg oppdaget plutselig to små våte flekker på t-skjorten i uke 18. legen sa at det er begynnelsen på råmelk og at det er vanlig å få det på denne tiden

hvor får man kjøpt slike?

ORIGINAL: Hebra

Jeg har allerede brukt opp to pakker med sånne engangs amme-innlegg, og jeg har nesten fem uker igjen til termin..[8|]  

de har det ihvertfall på apotekene, vet ikke om de har det i vanlige butikker....
Jeg skal kjøpe ammeinnlegg i morgen, slik at jeg har det [:)]

Back
Topp