Lekker melk?

Det er nok helt normalt. JEg på min side så ikke en dråpe melk før 4 dager etter fødsel, og fikk ordentlig melkeproduksjon 6 dager etterpå. Så store variasjoner :) Og fullammet 6 mnd likevel. Bare sånn hvis noen blir stressa over IKKE å få melk i svangerskapet - det har ikke nødvendigvis noe å si for hvordan produksjonen blir :)
 
Jeg hadde heller ikke noe melk før etter fødselen :) måtte faktisk gi MME i kopp på sykehuset da mini var en sulten sak og det ikke var nok råmelk.
Vi fortsatte å gi flaske av og til resten av tiden, men det var mer pga praktiske ting, melk fikk jeg mer enn nok av når jeg kom hjem og fikk slappe av.
 
Jeg har forresten fått sinnsykt stor talgproduksjon i brystvortene om dagen. Måtte Google en hel haug, da det så ut som hudormer eller noe som tøyt ut. Spesielt etter sex, så samboer ble også litt satt ut. Skikkelig ekkelt, men helt normalt det også. :hilarious:
Så saker og ting skjer her og, selv om jeg ikke lekker melk.
 
Jeg har forresten fått sinnsykt stor talgproduksjon i brystvortene om dagen. Måtte Google en hel haug, da det så ut som hudormer eller noe som tøyt ut. Spesielt etter sex, så samboer ble også litt satt ut. Skikkelig ekkelt, men helt normalt det også. :hilarious:
Så saker og ting skjer her og, selv om jeg ikke lekker melk.

Jeg hadde det sist og har det nå igjen. Kanskje vår form for litt seige, rare råmelk? :hilarious:
 
Back
Topp