Lekker melk!

MissDolly

Glad i forumet
Oktoberskatter 2014
Er det virkelig mulig så tidlig? Troddeikke man fikk lekkasje før etter fødsel og man var igang med ammingen jeg. For ca enuke siden hadde jeg bittesmå prikker i BHen, og var vel egentlig ikke helt sikker. Nå de tre siste dagene har jeg fått store våte flekker i BHen, og blir jo egentlig både fascinert og fortvila! Ser for meg å få veldig såre brystvorter om jeg må begynne med ammeinnlegg allerede nå.. Samtidig er jeg jo fascinert og letta over at brystene ihvertfall gjør jobben sin, om enn noe tidlig! :P Noen som har erfaring fra tidligere? Eller er det andre som også lekker allerede?

Sist gang jeg var gravid begynte jeg og å lekke før han kom ut.. Ikke fult så tidlig, men rundt uke 30.

Jeg har ikke merket noe foreløpig, og jeg har termin dagen etter deg ser jeg :D 

jeg lekker ikke, men det er aktivitet ja. Jeg kan skrape av tørket melk... det synes jeg er veldig merkelig og facinerende. Gleder meg til å amme igjen =)

hadde det begge de to siste graviditetene, måtte i flere måneder sove med bh og ammeinnlegg ellers hadde jeg blitt klissvåt ;-) (men jeg hadde aldri melkespreng eller særlig mye melk etterpå i ammeperioden ;-))

rart, at det ikke har begynt denne gangen enda egentlig

Back
Topp