Lekker melk fra brystene

LyDi

Betatt av forumet
Septemberhjertene 2018
Den siste uken har jeg opplevd at brystene lekker en slags gul tykk væske. Regner med det er melk? Lekker mest om nettene (mange flekker på lakenet), og etter dusjing. Tror jeg snart må begynne med ammeinnlegg :D Er forresten førstegangs, og 32 uker på vei. Flere som opplever det samme?

Det høres ut som råmelk :-) Jeg har hatt det samme en stund nå, men hos meg lekker det ikke. Kommer bare ut om jeg presser på brystet :p

Det høres ut som råmelk :) Jeg har hatt det samme en stund nå, men hos meg lekker det ikke. Kommer bare ut om jeg presser på brystet :p

Ja, det var sånn det begynte i uke 24-25. Kom bare da jeg klemte det ut, men nå har jeg ikke rørt brystene på lenge og likevel så kommer det ut råmelk. Får håpe det ikke påvirker noe med ammingen seinere osv..

Råmelk
Helt normalt. Veldig forskjell når man får det, mengde, lekkasje osv og er ingen direkte sammenheng med ammeforløp

Ja, det var sånn det begynte i uke 24-25. Kom bare da jeg klemte det ut, men nå har jeg ikke rørt brystene på lenge og likevel så kommer det ut råmelk. Får håpe det ikke påvirker noe med ammingen seinere osv..
Sikkert bare bra at det har begynt å komme og at kroppen gjør seg klar for en baby :-)

Her kommer det en dråpe i ny og ne [emoji5] Påvirker ikke amming/melkeproduksjon [emoji846]

Jeg lekker også innimellom :) gjorde det med datteren min også, og ammingen gikk veldig fint med henne - så ikke vær bekymret :)

Jeg lekker hvis jeg ikke har på meg bh. Så her hjelper det å ha noe som ligger stramt over nippelen.

Kommer en liten dråpe her innimellom. Sist hadde jeg ingenting før etter 4 dager etter fødsel så håper det går bedre denne gang siden jeg allerede har noe der:)

Kommer en liten dråpe her innimellom. Sist hadde jeg ingenting før etter 4 dager etter fødsel så håper det går bedre denne gang siden jeg allerede har noe der:)

Jeg har også oppdaget en dråpe i ny og ne. Satser på at det er et godt tegn :)

Back
Topp