Lekker litt urin fire måneder etter fødsel

Bkno8220782

Andre møte med forumet
Etter fødselen hadde jeg selvfølgelig noen vansker med å holde på urinen akkurat ide jeg kom meg på do, og kjente gjerne at jeg kunne lekke litt en gang iblant.

Jeg trente mye bekkenbunn (tror jeg) og det gikk mye bedre. Sexen følte og mindre romslig, men vi opplevde likevel at jeg fikk en del prompelyder noen ganger.

Plutselig fire måneder etter fødselen må jeg mer på do og føler stadig at jeg lekker litt. Det har aldri vært mye, men spesielt etter jeg har dusjet kjennes det ut som at jeg må tørke meg litt ekstra nedentil grunnen følelsen av lekkasje. Plutselig nå på natta oppdaget jeg at det hadde lekket litt ekstra i trusa og dermed kommet litt på senga.

Jeg trodde virkelig jeg trente bekkenbunn riktig (holde igjen på tissestrålen), men nå er jeg jammen ikke sikker. Andre som har opplevd lignende, eventuelt at dere trodde dere knep riktig, men fikk påvist annet? Hvem kan veilede en på å knipe? Får alltid inntrykk fra legen at han vil få kjapt unnagjort «småting», så synes det har blitt kleint å ta opp slike små ting med han.

Hvis du har fremfall/nedfall av urinblæra hjelper ikke all verdens kniping. Jeg har dette og skal ta TVT etter tredje fødsel. Det blir bare verre og verre. Jeg ville tatt en tur til legen og få det sjekket, det kan fort ende med å bli litt hemmende.

Som over, få deg en time hos gynekolog :happy:

Back
Topp