lekker jeg fostervann?

Eflisabeth

Betatt av forumet
Jeg lurer på om jeg lekker fostervann? Det kommer noen dråper som er veldig flytene og lukter ingen ting. Det er veldig tynn kosistens, nesten som vann. Hva kan det være? Bør jeg komtakte lege? Jeg er 30 uker på vei, og har ikke noe annet unormalt alt har gått fint til nå? Kan noen hjelpe meg?[&:]

tror ikke det er noe farlig...jeg har også hvert sånn de siste 3mnd....
men er du usikker så ring jordmor og hør, men tror det er helt vanlig.
ha en fin dag[;)]

Hvis du er bekymret, er det jo ingenting i veien for å kontakte legen. Det er jo bedre å oppsøke legen en gang for mye enn en gang for lite. Har ikke noen erfaring med dette selv, men det kan jo være fostervann. Utfloden er jo som oftest av en annen konsistens, og lukter kanskje litt. Mener å ha lest at kroppen produserer fostervann hele tiden, og at det derfor aldri blir for lite fostervann. Men for sikkerhets skyld, hadde jeg kontaktet lege.[:)]

Høres ut om utflod synes jeg. Den blir gjerne vannaktig og kan komme i mengder av og til i siste trimester. Fostervann lukter i motsetning til utflod. Litt søtaktig på en måte. Hvis det er fostervann så skal det lekke hele tiden og renne litt og litt, men er du bekymret kan du jo ta en tlf til føden for sikkerhets skyld[:)]

Back
Topp