Lekker jeg fostervann???

Hoppetussa28

Lykkelig Gravid ;)
Oktobermirakler 2013
Har lurt på dette tidligere men i 2 dager nå har jeg måtte skifte truseinnlegg flere ganger pgr. Det er helt gult. Å når jeg sjekka nå hadde d plutselig kommet veldig mye på truseinnlegget igjen å det var blankt/gult.??? Så har skifta igjen nå for å se om d kommer mere. Er 41 uker i dag, 5 dager på overtid. Mye nedpress om natta. Skal egentlig på overtidskontroll på onsdag. Men hvis dette er fostervann som lekker er vel ik d bra???

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

*sniker* Ring føden. Det gule er nok litt urinlekkasje..ikke så uvanlig når det er trangt og mini presser på blæra. Det blanke derimot kan være fostervann, så det er det bra å få sjekke opp :)

Du må ringe føden ja, det er fort gjort å få sjekka om det er fostervann eller ikke - hvis man lekker fostervann over tid kan det føre til infeksjon...Og misfarge på fostervannet kan vel indikere at barnet har hatt avføring og det er vel heller ikke helt bra vel.
De kommer til å be deg om å ha et bind på deg til du kommer dit som de kan se/lukte på...

Du kan også ha bakteriell vaginose, dette lukter stramt og gir rikelig gul utflod.

Misfarga fostervann er ofte grønnlig, men er alltid bedre å ringe en gang for mye..også får du en sjekk og et svar, og ikke bare vår synsing og meninger ut i fra våre egne erfaringer :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Back
Topp