Lekker jeg fostervann? Hvordan startet dine rier? spm i #24

Takk alle sammen:)
Ja, det er spennende framover nå.. Har hatt mye kraftige kynnere idag, hvor jeg også blir kvalm og har menssmerter, men ikke noe mer "action" enn det. Snakka med mora mi som sa hun hadde akkurat det samme under sitt siste svangerskap, regelmessige rier som stoppa opp når hun kom inn på sykehuset. En uke etter var han født, 3 uker før termin! Alle vi tre andre søsknene er også kommet 4,5 - 2,5 uke før termin, så ligger i familien.. Men ikke fullt så tidlig som dette da.

Men prøver å hvile så mye som mulig og ruge litt til! :) Blir spennende å se hvor lenge det går! 
 
ooohhh, spennende 

gi beskjed da når det er i gang så kan jeg føre deg opp på opprop listen viss du vil ;) 
 


LadyOnHeels skrev:
ooohhh, spennende 

gi beskjed da når det er i gang så kan jeg føre deg opp på opprop listen viss du vil ;) 



Ja, det skal jeg gjøre!:)
 
I tilfelle noen er nysgjerrig på hvordan det går, så har det ikke blitt fødsel enda heldigvis, men spenninga stiger for hver dag.. Har siden den natta med rier hatt mye menssmerter som stråler i beina og ryggen, og i natt har jeg vært mye våken av sammentrekninger og med menssmerter i ryggen. Lurer på om det kan være rier? Men de er uregelmessige, og ikke like "klassiske" rier som de jeg hadde den natta, men snakka med mamma, og hun sa det var nøyaktig slik hun hadde kjent sine rier. Itillegg føler jeg meg veldig urolig i kroppen, og småkvalm.. Spennende dager framover - blir spennende å se om jeg må hå slik i flere uker, eller om det skjer innen de nærmeste dagene! Er det noen som har noen erfaringer å dele? Opplevd lignende, hvor lenge gikk du sånn? Eller hvordan starta din fødsel? (dersom du har vært gjennom dette før:))
 
Har det akkurat som deg.. masse kynnere/maaserier hele tiden, pluss nedpress og stikking. Har hatt det slik nå i over to uker.. var innom sykhuset for to uker siden og da var jeg moden og hadde 3 cm åpning... så fikk beskjed om å dra hjem å pakke baggen å gjøre meg klar hvis det ble mer rier, men har ikke skjedd noe mer da. bare masse sterke kynnere.

Er for min del veldig klar for å få ut lille klumpen :) 3 uker igjen nå, så blir ikke noe fortidligfødsel her. :)
 
Høres jo fryktelig slitsomt ut da, jeg har ikke hatt noe sånt i det hele tatt, her startet det med at jeg på dagen fikk en sånn "i dag skal jeg ha mensen-følelse" så fikk jeg "tak" i korsryggen på kvelden som varte hele natten, på morgenen var det ca 10 min i mellom, så gikk det bare nedover og prinsen var ute ca 13:30.
Det kan jo virke som om du ikke kommer til å gå til termin. ;-)
 
hørtes ut som noe er i gang hos deg ja :D  hos meg fikk jeg menssmerter kl.06 og 0630 kom storm riene, men var ikke noe dårlig eller noe før det. 
 
Back
Topp