lekker? går det ann?

sicaa

Forelsket i forumet
De siste dagene har det nesten kjentes ut som om jeg lekker fostervann... Går det ann? Det renner noe vannaktig greier av meg som jeg nekter tro er tiss[:'(]
Og det er ikke utflod,for det er helt blankt,men skikkelig irriterende.
Noen som har opplevd noe lignende,vet hva det kan være?

Ja det går faktisk ann å lekke fostervann. Og det er vel ikke så veldig bra hvis det lekker mye vil jeg tro. Hadde jeg vært deg, ville jeg ringt jordmor jeg. Sann for sikkerhets skyld..

tror du skal ta en pra med jordmorom det, min tidligere svigerinne lakk også fostervann, hun hadde en rift eller noe i fostersekken, og det er veldig utsatt for infeksjoner...

Hvor langt er du på vei?

selvfølgelig, he he[;)] Jeg snakket med jordmor om det der, og hun fortalte meg at utfloden blir veldig tynn mot slutten..

Jeg har også hatt det problemet.... Men nå har det roet seg helt av seg selv, selv om jeg må gå med truseinnlegg hele tiden. Det er jo normalt med mer utflod, og det går an å lekke fostervann. Men da skulle du kunne kjenne det på lukten. Synes ikke det luktet så mye jeg, så jeg brydde meg ikke. Nevnte det for jordmor, hun sa jeg kunne nevne det for legen så han kunne ta en ph-verdi-prøve. Men da hadde det nesten gått over, så da gadd jeg ikke.... [&:]

Hvordan lukter fostervann?
Fostervann lukter svært lite, men gjerne en anelse søtt. Lukten er enkel å skjelne fra for eksempel lukten av urin. Dersom kvinner er i tvil om det er fostervann eller urin de lekker, får de ofte beskjed om å lukte på væsken. Lukten er vammel, det vil si noe kvalmende.

Fant noe om fostervannslukt her.. Du får sniffe litt.. he he

Urk! [:'(] nei, tror ikke det er sånn det lukter.... [:'(] og magen er stor, litt over gjennomsnittet, så jeg tror vannet holder seg der det skal! [8D]

det der har jeg også...væske som renner ut liksom...særlig hvis jeg er på do og går og legger meg igjen så er jeg våt mellom bena...men jeg har trodd at jeg har hatt våte drømmer...hehe[:)]

det der har jeg også...væske som renner ut liksom...særlig hvis jeg er på do og går og legger meg igjen så er jeg våt mellom bena...men jeg har trodd at jeg har hatt våte drømmer...hehe

Akkurat sånn er det! må sover med truse om natten nå,for det er ubehagelig å ligge våt mellom bena!

Huhuhuhuhu hehehehe..... Det kan jo være DÈT også!!!!!! Sånn midt på dagen, i arbeidstiden og slikt! [:D] tror vi kan ta det med ro at vi er helt normale!!!!! Og det skal jammen bli godt å bli kvitt det der!!!!! [&:]

Ja men sånn gjør det her også, men jeg har trodd det har vært utflod jeg.. Veldig tynt.. Ligner litt på sæd nesten syns jeg da..

he he er nok kanskje det da.. Jeg har trodd det har vært utflod jeg da, så jeg har hverken lukta eller gjort noe med det.. Men (blir veldig personlig dette her.. he he) det blit litt hvittaktig i trusa hvis jeg ikke har truseinnlegg, så da må det vel være utflod?
Skal til jordmor på kontroll på fredag, så da skal jeg jammen høre med henne [:)]

på meg er det akkurat som vann bare,hvertfall om natten,har ganske mye utflod iløpet av dagen...
Skal til kontroll torsdag jeg så da skal jeg høre jeg og!

Jeg begynte sånn i dag jeg da...Har spydd og hatt magesmerter i hele natt. Brått så kom det en skikkelig dose med "vannlignende ting" og så stoppet det. Har mye utflod så jeg vet ikke om jeg drypper enda for jeg må skifte truseinnlegg hele tiden. Men legen sa at det er vanlig at man tisser på seg og mange tror det er fostervann.

Har merket lekkasje jeg også gitt hvis jeg har spydd.. Og det er urin, ikke noe annet [:'(]

Back
Topp