lekker det melk ifra brysta deres?

smorfen

Flørter med forumet
her begynte det igår.. å det er såpass mye at gensrene mine faktisk blir våte med store flekker:( skjer plutslig ett par ganger i løpet av dagen, så nå har jeg innvistert i puppebind;)

Er i uke 37 men enda ikke sett snutten av noe melkeproduksjon i puppa 

ingen tegn:( kanskje jeg ikke får melk

Joda, stort sett kommer melken helt av seg selv - rett etter fødselen! Det gjorde den ihvertfal hos meg. Så ikke en dråpe jeg heller før RETT etter, så kom den første gule råmelken, og etterpå MASSE melk iløpet av døgnet!

Nå har jeg 4 uker igjen, men idet jeg skulle pakke fødebag for et par dager siden, og ta frem amme-bh for å legge oppi, så kom en liten dråpe på hver side - hehe - litt komisk! Men man skal ikke klemme det frem, bare la det være ller bruke innlegg. Jeg har ikke fått noe mer enn noen dråper nå og da, men helt normalt å ikke få før fødselen også :)

Her har det kommet i mange mange uker, kjente ganske tidelig denne gangen at når jeg tok av bh`n om kvelden så vaar det bløtt/fuktig på puppene, og om jeg klemmer, så kommer det tydelig ut litt melk.. Har prøøvd et par ganger bare for å se...

Ja, det har kommet noen dråper innimellom di siste ukene, men bli aldri våt liksom.
Puppebind er en fin-fin ting ! :-D

Ja, det har lekket noe fra brystene mine siden uke 25, men i det siste har det forandret farge fra lysegul/blank til veldig gult...lekker bare noen dråper da, så har bare skjedd noen få ganger at det har gått gjennom tøy. Gått gjennom pysjen et par ganger bare :-)

Her har det lekket melk i ganske mange uker, men er ikke store produksjonen ennå! kommer litt hver dag, så må bruke ammeinnlegg.. regner med det vil øke på når lillemann kommer :) 

Ingenting ennå. Tør heller ikke begynne å klemme og sjekke før det nærmer seg fødsel. I tilfelle jeg roter til hele den naturlige melkeproduksjonen med å klemme og aktivere melkekjertlene, så plutselig stoppe, og då blir melkegangene/kjertlene forvirret og gir opp hele greia :)

Har sett det 4-5 ganger, første gang for kanskje 4uker siden? Bare en gang det har skikkelig rent og blitt vått (da var det litt gjennomsiktig hvitt). De andre gangene har det bare vært flekker fra noen dråper.

Ingenting her enda..

Ja, det kan jeg love at det gjør!!! Dusjet på em idag og etter bare noen time var neste genser våt. Må nok kjøpe meg bomulsinlegg i tillegg til ullinnleggen jeg har. Her må jeg nesten amme hver annen, hver tredje time før å ikke bli tett. ellers må jeg nok begynne å pumpe litt også. Men da kommer jeg å kjøpe en elektrisk pumpe. Slitsomt med den Avent håndpumpen jeg har fra sist gang. Har prøvd den og den virker fortsatt men brukte den ikke så mye sist ettersom det ble for slitsomt. Og jeg ga opp hele ammingen. Men den her gangen vil jeg klare det!!! Gutten vår virker mere ivrig enn hva jenta vår var. Eller så var det jeg som var før usikker sist. Kjenner at jeg er mere sikker og har mere selvførtroende den her gangen.

Ops, dettte ble veldig langt

her lekker det og puppene føles litt sprengt iblandt og.

Back
Topp