Lekkende pupper

Nica_

Glad i forumet
Mailykke <3
Herreguuuud.... jeg har fått lekkende pupper, det er vondt og ubehagelig. Har bare lyst til å klemme ut alt som er, men det gjør det hele bare verre antar jeg. Har dessuten skikkelig vondt i underkant av den ene puppen... svir eller brenner på en måte! Det var dagens klageinnlegg!

Her lekker de om jeg kniper/stimulerer...men er vell ikke lenge før det lekker ut slik at jeg må gå med ammeinnlegg, gjorde det de 2 andre gangene også....Men men, godt å ha melka på plass da om ikke annet! :p God bh`er tror jeg er tingen :)

Jeg hadde ikke så store problemer med det før mini ble født sist... MEn nå har det altså kommet, og jeg er bar 24 uker! Men lover godt for melkeproduksjonen denne gangen også da! Sist var jeg en melkeku i 8 mndr... kunne sikkert fora en middels stor landsby i afrika!!!

Jeg hadde ikke så store problemer med det før mini ble født sist... MEn nå har det altså kommet, og jeg er bar 24 uker! Men lover godt for melkeproduksjonen denne gangen også da! Sist var jeg en melkeku i 8 mndr... kunne sikkert fora en middels stor landsby i afrika!!!

Haha, kjenner til den! Hadde så mye melk med 1. og 2. mann at frysen var stappfull i avent sine beger med frossen melk, kastet nesten alt sammen til slutt fordi det ikke vart brukt. Var dum å ikke hørte med sykehuset om de ville ha, men men :)

Heldigen, jeg har sååå lyst å amme, håper bare at jeg har noe melk ;)
Det kan da fort være at du får :) Med 1 hadde jeg lite, men opplevde ett enormt press angående amming. Med nr bestemte jeg meg for å ikke la meg stresse og drite i hva andre mente om jeg lot det vær.... Og jeg fikk som sagt melk nok til det som måtte krype å gå i nærheten. Håper du får det til nå.

Jeg hadde også fryseren full sist Moshi, ei venninne av meg var så fascinert av melkeproduksjonen min at hun skjønte ikke hvordan det var mulig!

Back
Topp