Lekke urin før leggetid

Apekatter

Elsker forumet
Minstemann på tre år lekker ofte noen dråper urin når han er trøtt. Tisser ikke på seg, men det kommer kanskje 1-4 dråper uten at han merker det. Eldste gjorde ikke dette, så jeg lurer bare litt på om det er vanlig eller noe vi burde få undersøkt :)
 
Høres bare ut som han har holdt seg litt lenge og egentlig må på do. Og kan være vanskeligere å holde igjen på kveldstid. Hn har nok kontroll når det bare kommer en dråpe uten at hele blæra tømmer seg.
Min gutt kan også gjøre dette, som regel fordi han har holdt seg lenge og ignorerer at han må på do til fordel for noe som er morsommere å holde på med ;)
 
Høres bare ut som han har holdt seg litt lenge og egentlig må på do. Og kan være vanskeligere å holde igjen på kveldstid. Hn har nok kontroll når det bare kommer en dråpe uten at hele blæra tømmer seg.
Min gutt kan også gjøre dette, som regel fordi han har holdt seg lenge og ignorerer at han må på do til fordel for noe som er morsommere å holde på med ;)
Takk for svar :) han har god kontroll på dagtid, selv om det har vært perioder med uhell.
 
Takk for svar :) han har god kontroll på dagtid, selv om det har vært perioder med uhell.

Sikkert bare sliten. Min har feks aldri uhell på formiddagen, det er alltid ettermiddag/kveld, og da han var mindre hvis han så på tv og var sliten :p
 
Back
Topp