Lekke råmelk

Zera

Forumet er livet
Er det flere her som lekker råmelk??
Jeg har aldri gjort det med mine to andre, bare vanlige lekking av melk etter jeg begynte å amme, men nå har jeg jammen begynte å lekke råmelk alerede..
Stod opp idag tidlig, stod å snakket med typen så sier han: "Sjekk puppen din da!!" Og da var jammen det komt råmelk igjen
Fatter ikke hva som skjer..

Har ikke hatt nok melk til mine 2 andre, skal jeg liksom bli den ammekua denne gangen da eller??? hehe

Jeg begynte å lekke i uke 19-20 ca. Og er nå i uke 28, så har holdt på en stund her [;)] Må bruke ammeinnlegg hver dag, for ellers lekker jeg gjennom det som er. Så jeg bør få til den amminga, ellers blir jeg sur! [;)]

Det at du begynner å lekke råmelk tidlig behøver ikke ha noen betydning for om du får mye eller lite melk når barnet er født.
Jeg begynte å lekke rundt uke 20 sist, men hadde ikke mer enn akkurat nok melk til 4 mnd med fullamming, samt videre amming i tillegg til fast føde. Men du kan jo selvfølgelig få mer denne gangen. Men det vet du ikke før du begynner[;)]

Har ikke peiling faktisk [8D]
Ammer Thea litt enda så om det er melk eller råmelk som kommer må gudene vite [8D]
Da jeg gikk gravid med henne fikk jeg det rundt uke 20 og det rann omtrent som ei SIL!

Kommer litt her også, men ikke mer enn et par dråper i ny og ne. [:)]

Har lekkt som ei ku siden uke 18 [:o]

Kommer bare et par dråper hvis jeg klemmer ut.
Lakk ikke sist gang heller. Ikke da jeg startet å amme heller - trengte ikke bruke innlegg.. - og jeg hadde MASSE melk. Fullammet i over 6 mnd og ammet henne til hun var ca 15 mnd.
Så tror ikke det har så mye å si for melkeprodukjoene om en lekker eller ikke ....  

har og masse råmelk no.. [;)]

ORIGINAL: Jellybelly

Det at du begynner å lekke råmelk tidlig behøver ikke ha noen betydning for om du får mye eller lite melk når barnet er født.
Jeg begynte å lekke rundt uke 20 sist, men hadde ikke mer enn akkurat nok melk til 4 mnd med fullamming, samt videre amming i tillegg til fast føde. Men du kan jo selvfølgelig få mer denne gangen. Men det vet du ikke før du begynner[;)]

Ja,vet jo det[;)] Er samboeren som lurer på om jeg kommer til å få mye denne gangen... hehe
Er bare rart siden jeg ikke har opplevd det i de to andre svangerskapene[:)]

Back
Topp