Lekke melk allerede?

Løvetann1

Gift med forumet
Oktoberskattene 2015
Jeg er kun 29+1 uker på veg, og hadde ikke sett for meg at jeg skulle begynne å produsere noe særlig med melk på en god stund enda, men jammen meg har jeg ikke begynt å lekke litt melk. Oppdaget det i går første gangen da jeg ble litt våt på t-shorta på kvelden, og når jeg skulle ta en dusj nå nettopp så jeg at det også hadde kommet to små flekker i bh'en. Er ikke det veldig tidlig? Og hva skal jeg gjøre med det? Er det best å bruke engangsinnlegg, eller finnes det noe annet som er bedre å bruke. Er jo ikke mye, men...

Jeg har lekket melk i flere uker alt ;) ikke noe farlig :) her bruker jeg innlegg hver dag :)

Lekker også melk, ikke så mye men nok til at det kan bli en våt flekk - syns det bare er gledelig siden jeg hadde en brystreduksjon for 11 år siden. :)

Jeg oppdaget det det uke, var da i uke 27 :p

Sent from my iPad using BV Forum mobile app

Denne gangen begynte jeg å lekke når jeg var 17 uker på vei :)

Bare å begynne å polstre deg med innlegg xD

<3 odine <3 27/10/11
Venter en prinsesse 11/09/13

Jeg lekker litt rå-melk :)
Blir slike små våte flekker i bh'en.
Dette startet i uke 24 eller noe på meg :)

Hanne Caroline Moen
On Iphone 4

Lekker ingenting foreløpig- "gleder" meg litt til første gang det skjer! Jeg har et veldig sterkt ønske om å amme- og kjenner at det vil bli et nederlag dersom jeg ikke får nok melk eller hun vil ammes :(

Lekker ingenting foreløpig- "gleder" meg litt til første gang det skjer! Jeg har et veldig sterkt ønske om å amme- og kjenner at det vil bli et nederlag dersom jeg ikke får nok melk eller hun vil ammes :(
Ja, synes jo at det er bra med tanke på at det viser at melkeproduksjonen er i gang, så er fornøyd med det :)

Jeg har størknet melk ytterst på kroppen hver kveld men lekker ikke. Men av og til føler jeg det som jeg har melkespreng. Puppene blir helt harde og jeg får ett behov for å tømme :p (ja jeg har klart å styre lystene og latt vær:p)

Her lekkes det og :) Har vel gjort det siden uke 24. Er ikke så mye, men kommer slik at det er våte flekker i bh'en og avogtil på laken om natta :)

Back
Topp