Lekke fostervann?

Tusjen

Forelsket i forumet
Sommerfuglene <3
Bruker truseinnlegg da jeg har endel utflod fra før av, og i de siste dagene har jeg blitt litt våt utenfor innlegget, ser ut som det har lekket ett eller annet og det har luktet som sperm. Har ikke hatt sex med samboeren siden fredag, så det kan ikke være rester etter han :p Men er det noen som vet om dette våte kan ha vært fostervann? Det renner altså ikke, og det er i små små mengder, men er likevel litt små bekymret etter å ha lest rundt på nettet.... Har på svart truse nå for å se om dette "våte" setter flekker eller ikke, men hittil har det ikke kommet noe..

Ettersom jeg har skjønt så blir skjedel litt "hoven" (om jeg kan bruke det ordet) når man er gravid, og at det blir slike hulrom der. Der kan det legger det seg utflod evt sæd, også kommer det ut i en grei porsjon o_Oxsmile8 Så det kan jo faktisk hende at det er sæd, som har lagt seg i ett hulrom.

Men jeg er verken lege eller JM, så hvis du fortsatt er usikker på om det er fostervann ville jeg nok kontaktet en profesjonell som fikk tatt en titt på deg. Lykke til :)

Fostervann er gjennomsiktig og luktløst, eventuelt lukter søtt. All mistanke om lekkasje av fostervann skal undersøkes. Som oftest er det andre årsaker enn at vannet har gått, men det skal undersøkes.

Akkurat det samme skjedde med meg idag. Men det har gitt flekker etter at det tørket, og da er det nok ikke fostervann.

Sent from my iPhone using BV Forum

Back
Topp