Lekke fostervann???

tretroll

Forumet er livet
VIP
Eller vare tynn utflod?

*sorry detaljer*

Har byttet truseinnlegg 3 ganger så langt i dag fordi det var helt bløtt. Virker ikke slimete i det hele, bare vått. Kan ikke si hva det lukter... Ikke tiss, ikke vanlig utflodlukt, ikke noe sterk lukt... Er det mulig det er fostervann eller burde det kommet mye mer da? Hodet er godt nede i bekkenet men ikke helt festet (ifølge kontroll i går). Noen som har en formening?

Fostervann kan jo gå litt og litt. Men ta på et bind om du har, blir det fyllt opp så kan det vere fostervann som lekker. Og da har du jo noe og ta med som føden evt kan ta en test av :-)

Sent from my LT22i using BV Forum mobile app

Jeg ville ringt føden å fått en sjekk. Var akkurat slik vannet mitt gikk med nr 2

Termin 31.08.13
Sladrer med *lykkelige*

Sniker...

Det kan være utflod, fostervann lukter søtlig og har et lite rosaskjer i fargen. Ta på deg et bind og se om du fyller det. Om du vil ha det sjekket kan du ta med deg og bindet til føden, de har strips til å teste det om de er i tvil, men den testen koster vist litt, så kan være de er litt motvillig. Når hodet er godt nedi bekkenet og evt festet, så vil fostervannet bare piple ut i små mengder...

Skal til akupunktur på føden i morgen... Siden det uansett bare siver, holder det at jeg ber de sjekke da, om ikke noe endrer seg? Venter vel 24 t med igangsetting etter vannavgang uansett? Om ikke riene kommer i gang av seg selv?

Mitt vann var helt blankt å luktet ikke noe spesielt. Kommer det enda ville jeg ringt til føden.

Termin 31.08.13
Sladrer med *lykkelige*

Back
Topp