lekke fostervann?

Lykkemamma1

Glad i forumet
Er det noen her dom noen gang har gjort det eller gjør det? I såfall kommer det mye å hvordan merket dere det? Var borte i går å når jeg skulle på do merket jeg at trusa å tighsen var ganske bløtt. Å det var en del som hadde kommet.men jeg vet jo ikke om detvar fostervann eller om det var noe anna. men merket jo ikke at det kom ut.

Da jeg fødte forrige gang tok de vannet da jeg hadde ca 5 cm åpning, da kom det bare en liten skvett og jordmor lurte på om ikke vannet hadde gått. Jeg hadde ikke merket noenting, har alltid hatt litt utflod og opplevde det ikke som noe annet, merket heller ikke noe spesielt når jeg var på do ol.
Hvis du er bekymret så hadde jeg tatt kontakt med føden så kanskje du får en sjekk.

Jeg ville tatt en telefon til noen, jordmora sa til meg at jeg måtte gi beskjed med en gang hvis jeg mistenkte lekk av fostervann. Hvis det er det, så legger de deg nok inn. Man merker det som regel hvis man tisser på seg, sã jeg tror ikke det er det du har gjort. RING med en gang sier jeg. Bedre å ta en telefon før mye. :-) Hold oss oppdaterte. ;-)

Hvordan går det? Er ikke alltid man blir lag tinn selv om man lekker litt for vannet blir hele tiden fornyet. Men de vil gjerne ikke la deg gå forlenge pga større fare for infeksjoner etc.. Greit med en kontroll ihvertfall om du har begynt å lekke!

Da har jeg vært på føden å det var nok ikke fostervann som kom. var satt på ctg å ble vist veldig masse sammentrekninger i livmiren, så må passe litt på. hadde mye av dette i natt også. men satser på at hun vil leie rom av meg litt til :-)

da får du ta det med ro så du kan ha en mageboer noen uker til iallefall. Lykke til!

Jeg opplevde akkurat det samme og når jeg spurte jordmor, sa hun at det var veldig vanlig med fortynnet utflod i slutten... altså at det kjennes ut som vann bare....... så jeg går med truse innlegg hele tiden.. ellers er jeg blaut litt sånn av og til..ISH 

Jeg lakk fostervann sist...begynte to dager før fødselen. Sykehuset mente det ikke var det men etter fødselen mente de at det mest sannsynlig var det...Men vannet mitt gikk splæsj da to dager etterpå uttover hele stuegulvet ;)

Back
Topp