Lekke fostervann?

idamor4

Flørter med forumet
Lurer på om det er fostervann jeg lekker. Når jeg går så kjenner ofte at det renner litt der nedenifra, må gå me truseinnlegg, men ofte at den er klissvåt etter bare en liten stund. Lurer på om noen av dere har lekket fostervann? Kan det være dette eller bare være mye utflod? Men det ser ikke ut som urflod heller da, det er akkurat som "vann" som kommer. Dette er veldig ubehagelig. Lurer og på om det kan være musklene der nede som er blitt slappere og om det kan være litt urinlekkasje? Men er det ikke tidlig at muskelene allerede skal bli slappere, har jo ikke født ennå :P

Fostervann lukter litt søtlig. Jeg ville nok ha kontaktet jordmor eller lege for å bli litt klokere. Aner ikke hva det kan være, men det er jo ganske stort trykk mot urinblæren nå, og mange har problemer med å holde igjen ved nys og lignende. Så det kan jo være så mangt :p 

Sikkert ikke dumt å ta en telefon :)

Hei

Om du ringer føden kan de ta en test på deg for å sjekke om du lekker fostervann.
Tar kun 10 min. Jeg var innom føden i forrige uke og fikk tatt en slik test. Hadde det som deg. I tillegg kom det en stor slimklump ut. :(
Heldigvis var alt bra, men det var godt å få sjekket det ut.

Tips: Kan være lurt å bruke et litt tykkere truseinnlegg,

Back
Topp