lekke fostervann...

Kallenavn**

Glad i forumet
Går det an at det bare lekekr pittelittt innimellom....?

Begge mine forrige fødsler startet med vannavgang, men da var det liskom ikke noe tvil, for da fosset det ut..

Jeg vet hodet er så godt som festet, og jeg er så moden som det går an å bli, ifølge jordmor. Har sykt med nedpress og stikkinger nå.. Og er veldig løs i magen... HAr ikke sjans å sove, gullet i magen er helt sykt aktiv i tillegg...

Tror det går? Du får ringe føden!

Jeg hadde vannavgang sist jeg og, og det var ikke så mye egentlig. Men litt mer enn lekking.

Ja det går veldig fint ann. Ring inn til føden dersom det tar seg opp, eller om du vil inn på en sjekk :o)

Når jeg satt og tissa meg ferdig, kunne det komme mer væske om jeg bare presset. Føles ikke som om jeg tisser, egentlig. Skjer nesten hver gang jeg er på do, men aldri ellers - lyder det mer ut som urin enn fostervann eller? Jeg tenkte å ringe føden selv etterhvert og spørre. 

Lux skrev:
Når jeg satt og tissa meg ferdig, kunne det komme mer væske om jeg bare presset. Føles ikke som om jeg tisser, egentlig. Skjer nesten hver gang jeg er på do, men aldri ellers - lyder det mer ut som urin enn fostervann eller? Jeg tenkte å ringe føden selv etterhvert og spørre. 

Det der skjer med meg også og jeg er ganske sikker på at i og med at barnet ligger rett ved blære og urinleder så kan den komme litt i klem, og ved å skifte litt stilling på do og prese litt så vil det komme med urin. TROR JEG DA

Også har man veeeeldig tynt flytende utflod på slutten, og det kan fort blandes med vannavgang/lekking sier min jordmor :)

Jeg lakk fostervann i nesten to uker med min forrige baby. Hodet til babyen fungerte som en propp, derfor kom det bare litt og litt.
Så ved fødsel var det nesten ikke igjen vann inni der, og det lille som var igjen var grønt pga baby hadde bæsjet.

Så jeg ville sjekket det ut!!

Var hodet festet da, Dramadama?

Jeg har nemmelig ved to anledninger måttet bytte undertøy fordi det blir kjempe vått. Litt ekkelt, men trukke detta er utflod heller. Med mindre det er en "bivirkning" på akupunkturen jeg fikk i går da..

Jaja, mye å bekymre seg for gitt!

Hvis jeg var redd for at jeg lekket fostervann så ville jeg ringt føden...

blåbæra skrev:

Er ganske så sikker på at det bare er utflod... :) Er så ekstremt lite som kommer, og det har bare skjedd fire ganger..

Kallenavn** skrev:

blåbæra skrev:

Er ganske så sikker på at det bare er utflod... :) Er så ekstremt lite som kommer, og det har bare skjedd fire ganger..

Da er det nok det ;) Er jo vanlig å ha veldig tynn utflod på slutten.

Back
Topp