Lekke fostervann? (Bilde)

SmåØnsker

Ung og Aktiv!
Tilgangsansvarlig
Julimammaer 2016
❄️ Januargull 2023 ❄️
Kjente plutselig at det rant ut i stad, nesten som jeg tisset litt på meg. Lukter ingenting. 36+2 i dag. Kan det være utflod som kommer i så store mengder av gangen?
ImageUploadedByBV Forum1465928305.542978.jpg
 
Sniker fra oktober:) hadde tidlig vannavgang som endte i fødsel i uke 36 med førstemann, å dette ser mistenkelig ut slik d så ut på meg da:) ring føden!:)
 
Ring føden! Skjedde med meg i uke 36 med storebror og to ganger i uke 32 og 34 med lillesøster.
 
Sånn startet min første fødsel. Ytterste "vannblære" som gikk. Tok en test på føden som bekrefta at det var fostervann. Ring føden og be de ta en test. Du må igangsettes hvis det er vannavgang og det ikke kommer rier:)
 
Bra:) ringt føden?:)
Ringte og fikk beskjed om å følge med hvis det kom mer. Skulle ringe tilbake om jeg fikk samme følelse som sist, at jeg tisset på meg og at det kom en slik mengde. Har ikke kommet noe mer enn i stad og jenta i magen er veldig aktiv, så vi får vente å se. Håper det bare var den runden, slik at hun blir i magen en liten stund til :) Er forøvrig ikke hjemme nå (på en annen side av landet) og måtte dratt til et annet sykehus på sjekk der. Så veldig greit å slippe og dra på sjekk nå :p
 
Hvordan går D?
 
Hvordan går D?
Fortsatt ikke kommet noe mer og jenta i magen rører mye på seg :) Bekymrer meg ikke nå, men skal innrømme at jeg våknet i natt og måtte kjenne om det var liv der. Tror jeg drømte noe som gjaldt det som skjedde i går :p Haha. Kjente liv til slutt i natt. Masse liv nå på morgningen av! :)
 
Back
Topp