Er gravid uke 39+2. Slimproppen gikk i forgårs. I natt (grytidlig i dag) kjente jeg pmutselig det rant litt. Gikk ned på do så rant det litt i do også. Så måtte jeg tisse. Tenkte kanskje jeg var ganske tissetrengt så tok på meg bind og gikk å la meg igjen. Senere Så snudde jeg meg i sengen og følte det rant litt igjen. Gikk ned og var veldig fuktig i bindet. Ringte fødeavdelingen og fikk beskjed om å se det ann om det kom mer. Så lenge det ikke kom mer å jeg kjente normalt med liv skulle jeg ikke tenke mer på det.
Har kjent veldig godt med liv hele dagen. Har forsatt å ha bind og føler jeg lekker litt smått inn i mellom og blir fuktig.
Hvordan kan jeg sjekke om dette er utflod, urin eller fostervann? Har ikke slitt med lekkasje på denne måten før. Utfloden tidligere har vert mer slimete. Nå er den mer rennende føler jeg.
Har kjent veldig godt med liv hele dagen. Har forsatt å ha bind og føler jeg lekker litt smått inn i mellom og blir fuktig.
Hvordan kan jeg sjekke om dette er utflod, urin eller fostervann? Har ikke slitt med lekkasje på denne måten før. Utfloden tidligere har vert mer slimete. Nå er den mer rennende føler jeg.