Lekkasje?

Anof

Glad i forumet
Desemberskattene 2014
I natt hadde jeg litt vondt i magen, gikk på do for å tissefisere, trodde jeg tømte blæra, dro på meg buksa og gikk mot senga, og da renner det nedover låret. Fargeløst og luktfritt. Sææært. Så fikk litt angst for at det lekker fostervann, om jeg ikke merker at jeg pisser på meg er jo det også ganske uhyggelig:( Fikk også for meg at magen har sunket litt, men man ser jo ofte det man ikke vil se når man friker litt:P

Noen som har opplevd samme?

Prøvde å ringe føden btw, men ingen av numrene fungerte, weeheey. Kjenner godt med liv og skal til jm på fredag, så prøver å ikke stresse for mye med det

Det der har skjedd meg flere ganger.. Ikke så mye, men såpass at jeg må vaske meg og skifte undertøy..

Sikkert veldig tynn utflod, eller rett å slett noen dråper som ikke ville slippe taket :p fostervann skal visstnok ha en søt lukt, og være litt smålig rosafarget og litt grumsete. :)

Men hvis du selv er usikker, og hvis det fortsetter å renne mer ville jeg ringt :)

Har skjedd meg og. Bare de siste ukene. Skjer bare på natta, så regner med at det rett og slett ikke er så tømt i blæra som jeg føler, og i ørska så er jeg mindre flink til å holde igjen. Men gi gjerne en lyd hvis jordmor sier noe annet på fredag, har ikke time før neste uke her.

Har skjedd meg og. Bare de siste ukene. Skjer bare på natta, så regner med at det rett og slett ikke er så tømt i blæra som jeg føler, og i ørska så er jeg mindre flink til å holde igjen. Men gi gjerne en lyd hvis jordmor sier noe annet på fredag, har ikke time før neste uke her.
Satser på det er det, ja, selvom det er "for ille" å pisse på seg i en alder av 25:P

Prøv å host når dere tisser, eller bøy deg litt fremover å press litt :) kommer ofte noen dråper ekstra da. Merker ofte at jeg ikke er helt ferdig om jeg hoster litt elno.

Ta på et bind. Om det blir vått i løpet av kort tid er det nok fostervann. Viss ikke er det nok noen dråper som lå igjen eller tynn utflod.

Last edited:
Lest at du bør ta på bind å se - og jormor lukter faktisk på bindet for å vite om det kan være fostervann før de tar prøver av det for drt har visst en veldig særegen lukt

Lykkelig gravid ❤️

Lest at du bør ta på bind å se - og jormor lukter faktisk på bindet for å vite om det kan være fostervann før de tar prøver av det for drt har visst en veldig særegen lukt

Lykkelig gravid ❤️
Gjorde det sist, lakk fostervann da, men det ga seg, ikke fant de noe. De likta ikke på bindet, men de swabba det:P Kunne ikke lukte noe spest selv, og det var fargelöst. Når vannet gikk var det jo rosaish=)

Sikkert veldig tynn utflod, eller rett å slett noen dråper som ikke ville slippe taket :p fostervann skal visstnok ha en søt lukt, og være litt smålig rosafarget og litt grumsete. :)
Signerer denne.
Fostervann har en veldig spesiell lukt og du vil ikke være i tvil hvis det er fostervann. :)

Back
Topp