Lekkasje..

roni

Betatt av forumet
Føler at jeg har gått litt lekk der nede men vet ikke hva d er som faktisk kommer ut...er d mulig å lekke fostervann så tidlig??

Det er ikke bare veldig lettflytende utflod?
Merker selv at jeg har til tider så mye at det føles som jeg har tisset litt på meg.

Er nok sikkert utflod men kjente jeg ble litt engstelig når jeg begynte å tenke på d..måtte lufte d litt her hos dere:p

Det er vel mulig å lekke fostervann, men det kan da vel ikke være heldig

Er fult mulig og lekke fostervann så tidlig. Du må nesten se på farge,kjenne på lukt osv. Har en på juni formuet, vær gang hun reiste seg opp så kom det ut masse veske, hun dro til legen etter en stund, og hun lekker fostervann. Men som sakt, du må se på farge og kjenne på lukt, er du bekymret så ringer du jordmor eller lege :) viss utfloden lukter vondt,er litt tjukt og slimete er det nok bare helt vanlig utflod :)

D kommer ikke masse og lukter ingenting..men må bruke truseinnlegg for er plagsomt..kan jo faktisk være urinlekkasje også..har slitt litt med d etter forrige fødsel..:(

Du kan gå inn på juni 2013 og lese hennes situasjon der, så har du noe å sammenligne :) tråden heter marerittet ble virkelig.

Om du er usikker på hva det kan være ville jeg ringt lege/jordmor og fått sjekket det ;)

Sliter med det samme.. Eg er ofte gjennom våt der nede,og må bruke innlegg og til tider store bind... Ene dagen eg hadde glemt det gikk eg i di myke"ballong" buksene fra cubus og det viste faktisk flekker down under... Sorry detaljene :/
Roni- kan eg spørre hvordan ditt ser ut?? Mitt er veldig tykt til tider,grønn aktig og har en veldig søt lukt. Avog til kan det være ganske tynt...

Du jeg kan trøste deg med at godt over halvparten av alle gravide opplever veldig tyntflytende utflod!! Jeg feks trodde at jeg tisset/lakk i trusa i går....var utflod det! :)
Ikke bekymre deg, de fleste bekymringer blir ikke noe av! Og det at en lekker fostervann er heldigvis veldig skeldent!

ta på deg et bind, og sjekk det etter en stund. Fostervann lukter vist søtt og er svakt rosa..... Trodde jeg lakk med føste mann og da fikk jeg beskjed om å ta på meg et bind og komme opp til føden. De sjekketbindet da jeg ankom og kunneraskt avgjøre at det ikke varfoster vann....

Men om du er usikker syns jeg du skal kontaktejordmor eller legen din...

Blomsterpiken:
Mitt er ganske tynt,litt gulaktig og lukter ingenting..har lest at fostervann lukter søtt så tror ikke nå at d er fostervann jeg lekker..

Back
Topp