Lekkasje??

Ametyst83

2005♡2011♡2023
Tilgangsansvarlig
Februarbarna 2023
Marsboerne 2023
Fastelavnsbollene 2026
Jeg sliter med lekkasje [:'(] Det er så forferdelig..
Noen flere? Jeg har ikke lyst til og begynne med Tena Lady etter hvert liksom.. [:'(]

jeg lekker ikke, men ofte er det like før. Om jeg skal ut og springe, eller må løpe etter sønnen min, så presser det sykt på. Er vanlig i starten. Noe med hormonene som gjør musklaturen slapp. Bare knip du [:D] Gjør jeg hver gang jeg kjenner antydning, eller kommer på det. 

ORIGINAL: Kristine79

Ja, når jeg hoster og nyser.

sign...
løper på do hver gang jeg må nyse og sitter meg ned der og nyser:p
er veldig morsomt å se i grunnen... [8|]

ORIGINAL: Frøbel

jeg lekker ikke, men ofte er det like før. Om jeg skal ut og springe, eller må løpe etter sønnen min, så presser det sykt på. Er vanlig i starten. Noe med hormonene som gjør musklaturen slapp. Bare knip du [:D] Gjør jeg hver gang jeg kjenner antydning, eller kommer på det. 

merker liksom ikke at det leker en gang, men jeg skal knipe knipe knipe kniiiiiipe [:)]

Gjorde det litt før, men etter jeg ble streng med meg selv og trente opp bekkenet, har det heldigvis gitt seg!

Håperd et gir seg[:)]

sign

så nå er det bare å knnipppeee [:D][:D]

ORIGINAL: Hanne Panne

sign

så nå er det bare å knnipppeee [:D][:D]

NJa. Ikke i på den måten du mener. Men kommer mye utflod til tider O.o, ser ut som jeg tisser på meg noen ganger[:D]

ORIGINAL: Jaybird

NJa. Ikke i på den måten du mener. Men kommer mye utflod til tider O.o, ser ut som jeg tisser på meg noen ganger[:D]

ja har det sånn jeg også, men jeg tror det er lit lekkasje blanda i liksom [:'(]

ORIGINAL: atene

ja har det sånn jeg også, men jeg tror det er lit lekkasje blanda i liksom [:'(]

Ubehagelig og ekkelt sikkert!

ORIGINAL: atene

Ubehagelig og ekkelt sikkert!

ganske [:'(] men det hører med.. får nesten bare holde ut..

Back
Topp