Lekkasje!

Froya88

Forumet er livet
I påska våknet jeg et par netter med lekkasje fra det ene brystet... Andre som har begynt med det allerede? [8D][8|]
Jeg regner ikke med (tror jeg ihvertfall da...) at dette er uvanlige greier,men spør likevel,jeg! [;)][8D]

Mange lekker visst litt råmelk fort tia. :) Helt normalt!

Jeg gjør ikke det, enda

ORIGINAL: Sisko

Jeg lekker litt, men ikke mer enn at det blir litt merke i BH'n.. Håper det holder seg på det nivået en stund til[;)]

Akkurat samme her! [:)] Fantastisk hvordan denne kroppen vår fungerer! [:D]

Lekker som en annen raring jeg, har gjort det en stund å[8|] spesielt om jeg stresser eller tenker veldig, eller fryser[&:] har heldigvis bare hatt en kjempe lekkasje "in public" og da hadde jeg (takk og lov) tykk sort kåpe utenpå klærna så ingen andre enn meg visste det. Så helt normalt det ja[;)] 
måtte stå opp i natt, for da la tigern (katten) hodet på bryste mitt å ble liggende der, da var det storm lekkasje [8D] kunne godt ha venta litt til for min del men [:)]

ORIGINAL: Cecilie90

Lekker som en annen raring jeg, har gjort det en stund å[8|] spesielt om jeg stresser eller tenker veldig, eller fryser[&:] har heldigvis bare hatt en kjempe lekkasje "in public" og da hadde jeg (takk og lov) tykk sort kåpe utenpå klærna så ingen andre enn meg visste det. Så helt normalt det ja[;)] 
måtte stå opp i natt, for da la tigern (katten) hodet på bryste mitt å ble liggende der, da var det storm lekkasje [8D] kunne godt ha venta litt til for min del men [:)]

Hehe,godt den ikke begynte å patte der han lå da... [8D][:D]
Har bare opplevd denne lekkasjen et par ganger om nettene,så er ikke noe plage enda ihvertfall [:)] Godt å vite at kroppen fungerer som den skal [:)]

ORIGINAL: Vugge

Aaaa!! Nå kom jeg på en ting! Noen som vet hvilken farge det er på den lekkasjen?!?  Altså på hvitt.. Er den litt gulaktig?.. Kikket inni bhen min fra i går i stad, før hev den til vask og der var det en flekk.. Den har liggi oppå sminka mi i natt, så tenkte det var brunkrem, men nå blei jeg usikker her når dere sier sånn!!

På lakenet,som er hvitt,var det litt sånn gulaktig! [:)] Ellers ser den blank ut for min del [8D]

ORIGINAL: LittleT

Aaaa!! Nå kom jeg på en ting! Noen som vet hvilken farge det er på den lekkasjen?!?  Altså på hvitt.. Er den litt gulaktig?.. Kikket inni bhen min fra i går i stad, før hev den til vask og der var det en flekk.. Den har liggi oppå sminka mi i natt, så tenkte det var brunkrem, men nå blei jeg usikker her når dere sier sånn!!

På lakenet,som er hvitt,var det litt sånn gulaktig! [:)] Ellers ser den blank ut for min del [8D]

Blæh.. Nei.. Slutt å tull a?...
Ja, kanskje det var det da.. [8|] *Tviholder på brunkrem-teorien*[8D]

Hehe! [8D] Ja,hvis det er tiden for lekkasje,som enkelte andre her inne også har,så er det jo ikke usannsynlig at det var det hos deg og... [8D]

Er i quotehjørnet i dag jeg:
Melkekjertlene begynner å bli aktive tidlig i graviditeten, og så sant du ikke allerede ammer, starter melkesyntesen i andre trimester. Noen opplever at de lekker fra brystene. Det som kommer ut er et sekret, og dette kan være alle nyanser fra klart til grått til sort. Men dersom sekretet er blodig eller lukter vondt, bør du ta det opp med legen din eller med jordmor.

http://www.babyverden.no/Tema/Temakategorier/Den-gravide-kvinnen/Den-vordende-mor/Hva-skjer-med-brystene-i-svangerskapet/

Har bare opplevd denne lekkasjen et par ganger om nettene,så er ikke noe plage enda ihvertfall [:)] Godt å vite at kroppen fungerer som den skal [:)]

Haha, ja da hadde jeg nok mått flytta han vekk [8D] hadde jo tatt seg ut [;)] 
Får håpe det holder seg i ro litt til, skal hvertfall bruke god tett bh fremover så jeg ikke plutselig står der i butikken med melkelekk å fårete utrykk [;)]

Får håpe det holder seg i ro litt til, skal hvertfall bruke god tett bh fremover så jeg ikke plutselig står der i butikken med melkelekk å fårete utrykk [;)]

Hehe,der sier du noe! [8D] Må snart til innkjøp av nye bh`er her,så kanskje man skal satse på å finne noe med presenning i...?! [8D][:D] Nei,huff,vi får satse på opphold fremover litt til... [:D]

ORIGINAL: Stjernejenten

Er i quotehjørnet i dag jeg:
Melkekjertlene begynner å bli aktive tidlig i graviditeten, og så sant du ikke allerede ammer, starter melkesyntesen i andre trimester. Noen opplever at de lekker fra brystene. Det som kommer ut er et sekret, og dette kan være alle nyanser fra klart til grått til sort. Men dersom sekretet er blodig eller lukter vondt, bør du ta det opp med legen din eller med jordmor.

http://www.babyverden.no/Tema/Temakategorier/Den-gravide-kvinnen/Den-vordende-mor/Hva-skjer-med-brystene-i-svangerskapet/

Yuhu! Vi er ganske "normale" da! [:D]

jeg gjør ikke det nå, men i forrige svangerskap begynte jeg å lekke rundt uke 20, og sånn holdt det på frem til fødsel. :)

Lekker ikke.. men føles som om jeg kan kjenne den utdrivningsrefleksen i ny og ne :-) Kjente den veldig sterkt når jeg ammet første mann.. men lakke heller ingen ting da :)

Hehe,der sier du noe! [8D] Må snart til innkjøp av nye bh`er her,så kanskje man skal satse på å finne noe med presenning i...?! [8D][:D] Nei,huff,vi får satse på opphold fremover litt til... [:D]

Kjøp dere ammeinnlegg! Anbefales. Så slipper dere å bekymre dere for at andre skal se dere lekker[;)]
Jeg lekker litt mere nå enn tidligere, så jeg har begynt med ammeinnlegg (sånne engangs..) nå.

Her også [:)] Kommer når jeg ligger med puppen litt i klem når jeg sover og sånn. Det er nesten helt gjennomsiktig det som kommer ut, og bittelitt seigt liksom. Jeg synes det er litt morsomt [:)]

Nei, har ikke merket noe til det jeg. Men det er visst ikke noe unormalt...

ha ha, nå måtte jo jeg sjekke oxo da, he he, jeg lekker ikke, men hvis jeg klemmer rundt brystvorta kommer det noen små dråper med blank/og noe gulaktig melk [:D]

Back
Topp